Pesanan Buat Isteri dan Bakal Isteri. Sila sentap!

Agak sentap pesanan buat isteri dan bakal isteri ni. Kalau sentap itu petanda bagus sebab masih terasa. Jangan tak terasa lansung sudah. Sebelum ni kalau ada yang pernah buat tag tag suami di facebook tu, lepas ni tak perlu tag dah. private message je kat inbox kan lagi selesa kalau nak berbalas komen antara suami isteri. Lebih private kan.

Kadang kadang benda macam ni boleh timbul sedikit pergaduhan dan tak mustahil boleh jadi perang besar kan. Pesanan untuk diri sendiri dan mereka yang bergelar isteri. 

Sebenarnya banyak cara untuk kita share sesuatu dengan pasangan kita bukan melalui tag. Bookmark dulu ke, suami balik kerja baru tunjuk dan baca bersama. Ataupun boleh share link pada suami melalui message, email, whatsapp dan sebagainya. See, banyak cara lagi kan. Sila jangan malu kan suami sendiri.


7 comments:

  1. Ni kena take note.. pentingg
    Terima kasih untuk infonya :)

    ReplyDelete
  2. Sally selalu perasan org tag...tapi kadang terfikir jugak...ape reaksi suami dorang sbnrnya..hihi..kalau macam tag nak ajak g makan ke, g shopping tu nmpk la biasa kan...

    ReplyDelete
  3. Indeed.. bukan nak kata hebat.. akak sendiri pun tak pernah tag kat husband akak quotes yang melibatkan rumahtangga.. akak akan share kat whatsapp dia link atau gambar quotes atau sewaktu dengannya.. kadang2 orang akan salah anggap dengan apa yang kita buat.. lebih baik kita sama kita je yang tau.. itu lebih selamat :)

    ReplyDelete
  4. yang ni saya setuju sangat... just screenshort dan send kat whatsapp... takde lah orang tau.. ooo.. laki dia tak buat kerja rumah... laki dia takde belikan dia hadiah.. heeee~~

    ReplyDelete
  5. jom ler kite face to face ngn suami kitee,,huhuu..

    ReplyDelete
  6. aida sgt setuju.
    better ckp dedepan.
    wassap ke.
    PM ke kan.
    aida da lama unfren dgn asben.
    and x brape aktif post status kat fb dah.

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.