Hadiah dari Blogger Shikin Razali

Orang memberi, kita menerima. Dapat hadiah kali kedua dari blogger Shikin Razali tuan blog Starlavendarluna. Hadiah ni sebab menang giveaway yang dianjurkan. Nak dijadikan cerita sebenarnya Fiza dah terima hadiahnya tapi tak sampai di tangan dalam keadaan selamat. Mungkin kecuaian abang pos laju main campak campak.

Jadi, Fiza anggap takde rezeki. Nasib ada juga yang masih dalam keadaan baik. Kira masih ada rezeki jugak. Tak sangka pulak lepas Fiza bagitau tu, Shikin poskan hadiah baru bagi menggantikan hadiah yang pecah tu. Dah cakap tak perlu pos, ehhh dia pos jugak. Terima seadanya bila orang dah memberi. Tanda rezeki kita. Alhamdulillah..Dapat diary abam bomba ni. Bolehlah buat buku apa yang patut nanti.
Inilah hadiah yang Fiza terima sebelumnya. Pecah! Nasib sudu tu masih boleh digunakan.

Apepun terima kasih untuk Shikin Razali atas kedua dua hadiah ni.  Bersusah payah pos hadiah kedua tu walau dah di tegah tak perlu pos. Terima kasih banyak banyak ye. Semoga murah rezeki awak. Aaminn..


5 comments:

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.