Telefilem Quran Pondok Buruk Di Astro Ria

Tonton Telefilem/Telemovie Quran Pondok Buruk bersiaran pada 1 Syawal 2023, 21 April 2023 pukul 10:00 pagi dan ulang siaran pukul 8:30 malam di astro Ria. Quran Pondok Buruk dibintangi pelakon hebat seperti Dato' Rosyam Nor, Fauziah Nawi, Raja Azura, Vanidah Imran dan Dato’ Jalaluddin Hassan dan ramai lagi.

Juga boleh tonton Telefilem Quran Pondok Buruk live stream di astro Ria/ Ultra Box untuk pilihan yang lebih fleksibel.  Quran Pondok Buruk merupakan kesinambungan daripada telefilem lagenda Pondok Buruk 1 dan 2 yang meruntun air mata.

TELEFILEM QURAN PONDOK BURUK

Waktu siaran : 21 April 2023, pukul 10:00 pagi dan 8:30 malam
Siaran TV/ Platform penstriman : astro Ria, strim di astroGo/ Ultra Box!
Pengarah : Rashid Sibir
Produksi : Opera Klasik

telefilem quran pondok buruk astro ria

PELAKON

Dato' Rosyam Nor, Fauziah Nawi, Raja Azura, Vanidah Imran dan Dato’ Jalaluddin Hassan, Iman Zulkarnain dan ramai lagi.

SINOPSIS TELEFILEM QURAN PONDOK BURUK

Usop yang pernah berdosa kini berusaha untuk menjadi lebih baik namun diuji dengan perpecahan dan keluarganya kini melakukan dosa-dosa yang lebih kurang sama seperti masa lampaunya. Ujian berat ini menjadikan Usop hampir terkandas sehingga mengamuk dan membakar pondok buruk tempat dia bermunajat kerana marah pada tuhan. 

Kejadian itu hampir meragut nyawa isetrinya, Som dan kembali membuat Usop sedar yang dia perlu terus berusaha untuk menyatukan kembali keluarganya dan membantu anak-anaknya kembali ke jalan yang benar.

Tonton kesudahan cerita Quran Pondok Buruk di astro Ria pada 1 Syawal pukul 10:00 pagi dan ulang siaran pada pukul 8:30 malam di astro Ria.

No comments

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.