Skincare Online Malaysia Pilihlah Hansaegee Nature, Produk Skincare Korea Terbaik 2023

Azhafizah MN
By -
2
Produk skincare Korea semakin popular dan mendapat tempat di pasaran Malaysia. Ye, masing-masing nak dapatkan kulit bak kaca (glass skin) persis gadis Korea. Siapa je yang tak nak kulit seperti itu kan. Semua orang nak memiliki kulit muka yang cantik, halus mulus dan sihat.

Lambakan produk skincare dan cosmestic Korea di pasaran bagai cendawan tumbuh selepas hujan. Hype sungguh! Bukan sekadar hype, tapi produk dari Korea ni memang bagus sebab menggunakan teknologi dan inovasi baru untuk menghasilkan produk skincare terbaik. Yang penting bukan produk timbang kilo.

Tengok sajalah di TikTok, ramai TikTokers review produk Korea. Kadang terpengaruh juga membeli skincare products online sebab tengok review pun bagus. Produk pun mudah nak dapatkan di pasaran sebab boleh buy skin care products online je samada dalam dan luar negara.

Sekarang pun tak perlu susah payah nak beli dari luar negara sebab di Malaysia pun dah berlambak produk Korea di pasaran. Mudah juga nak beli skincare online malaysia. Tapi itulah, kadang rasa takut untuk mencuba produk baru kan. Mestilah kita nak cari produk skincare terbaik untuk kulit kita.

Hansaegee Nature salah satu best skincare products in Malaysia yang saya pernah cuba. Antaranya produk Hansaegee Nature popular yang pernah saya cuba antaranya :

Hansaegee Nature Produk Penjagaan Kulit Korea Terbaik

Aloe Vera Sunscreen juga salah satu darinya. Cuma belum sempat saya cuba lagi. Boleh baca review dalam link yang saya sediakan. Bagi yang belum mengenali produk Hansaegee Nature, mari saya kenalkan.

Hansaegee Nature

Hansaegee Nature merupakan skincare brand Malaysia daripada syarikat tempatan yang telah bertapak lebih daripada 10 tahun dan boleh dipercayai. Ditubuhkan sejak 2011, bermula dengan mengimport terus produk penjagaan kulit berkualiti tinggi & asli dari Korea. Semua bahan-bahan produk telah diluluskan secara sah dan selamat digunakan. 

Logo Hansaegee Nature

“Hansaegee” adalah gabungan daripada 2 perkataan Korea iaitu “한국” & “세기” menjadi “한세기” bermaksud Abad Korea (Kore Century) 韩国世纪. Hansaegee Nature ialah jenama best skincare products yang berpangkalan di Malaysia dan semua produk dibuat di Korea. 

Skincare Products Hansaegee Nature yang terpaling laris di pasaran selama bertahun-tahun adalah Krim Muka Pelembap/ Moisturizer Aqua Whitening Cream Terbaik. Kemudian disusuli dengan keluaran pencuci muka Aloe AC Bubble Cleanser Hansaegee Nature dan Aloe Vera sunscreen. 

Skincare Produk Terbaik Hansaegee Nature

Produk Hansaegee Nature
  • Aloe Vera sunscreen SPF50
  • Moisturizer water based - Aqua Whitening Cream
  • Pencuci Muka - Aloe AC Clean Bubble Cleanser
  • Hyaluronic Serum
  • Gold Serum

Hansaegee Nature skincare brand Malaysia, produk skincare terbaik selamat digunakan

Semua produk keluaran Hansaegee Nature adalah Original buatan Korea telah diluluskan oleh KKM, ada pensijilan dan selamat digunakan. Produk penjagaan kulit yang berkualiti sesuai dengan kulit wanita Malaysia dengan cara yang mudah dan selamat. 

10 Sebab kenapa perlu membeli produk skincare Hansaegee Nature

1.  Penghantaran cepat
Memandangkan syarikat Hansaegee Nature berpangkalan di Malaysia dan memiliki gudang di Malaysia. Jadi pelanggan akan menerima produk dalam tempoh yang lebih cepat. Semua produk adalah Original Made in Korea dan diimport terus secara sah ke Malaysia. Ini juga untuk memastikan semua produk diluluskan secara sah oleh pihak berkuasa tempatan, selamat dan dikekalkan pada kualiti yang baik.

2. Banyak promosi
Terdapat banyak promosi yang ditawarkan oleh Hansaegee Nature. Selain tu ada tawaran promosi istimewa dengan pembelian lebih jimat.

Promotion Hansaegee Nature Malaysia


Hantaran and Wedding Gifts Hansageee Nature Online Store

3. Hadiah percuma
Setiap pembelian produk didatangkan dengan hadiah percuma seperti jute bag, cotton bag dan macam-macam lagi.

Free Gifts Hansageee Nature Online Store

Free Gifts Hansageee Nature Online Store

4. Mudah dihubungi melalui Whatsapp, live chat, email atau panggilan telefon
Di dalam laman web pada sebelah bawah kiri terdapat whatsapp icon untuk live chat bagi memudahkan pelanggan menghubungi wakil Hansaegee Nature staff jika ada sebarang masalah tentang pembelian atau bertanyakan tentang produk. Mudah juga dihubungi melalui email dan juga panggilan telefon. 

Contact Hansaegee Nature Malaysia

5. Testimoni sebenar dan positif dari pengguna dan pelanggan
Jika masih kurang yakin untuk menggunakan produk Hansaegee Nature, sebelum membuat pembelian boleh baca review yang dikongsikan oleh pengguna di laman web.

Reviews Hansaegee Nature Malaysia

6. Tutorial disediakan 
Selain itu, tutorial penggunaan produk juga disediakan untuk rujukan pengguna.

Skin Care Tutorial Hansaegee Nature Malaysia

7. Tips penjagaan kulit muka
Bukan hanya sekadar tutorial disediakan, di laman web juga dikongsikan juga tips penjagaan kulit muka untuk rujukan pengguna pada butang skincare tips.

Skin Care Tips Hansaegee Nature Malaysia

8. Faedah keahlian
Paling best ada faedah keahlian. Ada points dan rewards. Daftar je terus boleh dapat 50 points untuk digunakan dalam pembelian seterusnya. Setiap produk berbeza pointnya mengikut harga.

9. Pembelian skincare online Malaysia yang mudah
Pembelian skincare online Malaysia jenama Hansaegee Nature mudah dibeli online samada di laman web rasmi atau Shopee rasmi Hansaegee Nature. 

10. Skincare brand Malaysia tapi produk asli buatan Korea, import dari Korea
Hansaegee Nature best skincare products in malaysia terbukti berkesan selepas menggunakannya. Walaupun jenama lokal tapi produknya diimport terus dari Korea dimana ianya dihasilkan dengan inovasi dan teknologi terbaharu untuk produk skincare terbaik.

Begitulah ceritanya tentang produk Skincare online Malaysia, Hansaegee Nature yang hanya boleh dibeli secara online. Boleh beli dengan yakin tanpa rasa ragu-ragu. Dah cuba baru tahu Hansaegee Nature skincare brand Malaysia ni bagus rupanya.

Buy skin care products online

Produk Hansaegee Nature tidak boleh didapati di mana-mana kedai runcit lain atau saluran kedai dalam talian yang lain. Semua skincare produk terbaik penjagaan kulit Hansaegee Nature hanya boleh didapati di 2 platform skincare products online/ kedai online iaitu laman web Hansaegee Nature dan juga Shopee Official Store Hansaegee Nature seperti link di bawah.

Hansaegee Nature Official Website : https://hansaegee.com/
Shopee Offficial Store: https://shopee.com.my/hansaegeenature

Tiada retail market. Jadi, kalau kita beli online terus dari laman web rasmi maknanya kita beli produk yang original bukan fake. Itu yang bagusnya untuk elakkan beli produk skincare yang fake dan mendatangkan mudarat pada kulit. 

Suka sangat dengan produk Hansaegee Nature ni sebab memberikan kesan yang bagus untuk kulit saya. Tengok je lah dah berkotak kotak pakai. Terpaling suka bila beli produk Hansaegee Nature ni packaging dia tiptop. Tak pernah lagi dapat produk leaking atau pecah, kotak pun elok tak kemek sebab dibungkus dengan bubble wrap yang tebal. Penghantaran pun laju. Tak perlu tunggu lama-lama.

Produk Skincare Korea Terbaik 2023

Jika ingin cuba skincare online Malaysia tapi tidak tahu pilih yang mana?  Boleh cuba Skincare terbaik dari Hansaegee Nature ni! Memang skincare products online yang bagus.

Post a Comment

2Comments

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Post a Comment