Filem Bas Terakhir Malam Raya Di Astro First

Tonton Filem Bas Terakhir Malam Raya dibintangi Kumpulan Floor 88, Joey Daud, Syasya Rizal, Datuk Syafinaz, Amir Masdi, Hawa Rizwana, Bidin Al Zaifa, Munaa Bella, Ropie, Erin Malek, Vicha, dan ramai lagi.

Filem Bas Terakhir Malam Raya, filem komedi bertemakan Hari Raya arahan Irwan Rauf dan Eric Fuzi mula ditayangkan pada 21 April 2023 di astro First.

FILEM BAS TERAKHIR MALAM RAYA

Tarikh tayangan : 21 April 2023
Siaran TV : astro First
Penulis skrip : Zuli Ismail
Pengarah : Irwan Rauf & Eric Fuzi
Produksi : Silent Kaiju Studio, Floor88, Motio Studio

Filem Bas Terakhir Malam Raya Di Astro First

PELAKON

Kumpulan Floor 88, Joey Daud, Syasya Rizal, Datuk Syafinaz, Amir Masdi, Hawa Rizwana, Bidin Al Zaifa, Munaa Bella, Ropie, Erin Malek, Vicha, dan ramai lagi

SINOPSIS BAS TERAKHIR MALAM RAYA

Mengisahkan sekumpulan anak muda Kadir, Fuzi, Hamzah, Ghazali, Puad, Che Bob and Kadir yang ingin pulang ke kampung untuk menyambut Hari Raya. Malangnya, pelbagai masalah menimpa menyebabkan mereka terpaksa membeli tiket bas daripada ulat tiket yang mempunyai misi rahsia.

Dalam perjalanan, Kadir bertemu dengan penumpang misteri, Melati yang mencipta huru-hara apabila bas itu mengalami rosak. Mereka cuba membaiki bas tersebut supaya dapat meneruskan perjalanan. Keesokan paginya, mereka tiba di destinasi rahsia yang mereka semua mempunyai kenangan manis - Rumah Anak Yatim Cahaya Mak Inaz.


No comments

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.