Telefilem Balik Kampung Tak Lonely Lagi

Azhafizah MN
By -
2
Tonton Telefilem Balik Kampung Tak Lonely Lagi di TV9 atau online strim di platform Tonton pada 1 Januari 2024, hari Isnin jam 8:30 malam.

Balik Kampung Tak Lonely Lagi

Telefilem ini merupakan telefilem ulang siaran yang pernah ditayangkan pada tahun 2020. Balik Kampung Tak Lonely Lagi dibintangi oleh Andi Bernadee, Mas Idayu, Shamsul Ghau Ghau dan ramai lagi.

Idea asal cerita ini oleh Hafeez Amin yang juga merangkap penulis skrip bersama Zyza Backy dibawah arahan pengarah Shuhaimi Lua terbitan Tanah Beris Film Production.

Saksikan telefilem komedi seram 'Balik Kampung Tak Lonely Lagi' lakonan Andi Bernandee, Mas Idayu, Shamsul Ghau Ghau dan ramai lagi pada Sabtu, 26 September 2020 pukul 9:00 malam di TV3.

TELEFILEM BALIK KAMPUNG TAK LONELY LAGI

Waktu siaran : Isnin, 1 Januari 2024, jam 8:30 malam
Siaran TV : TV9
Strim online : Tonton
Penulis skrip : Hafeez Amin & Zyza Backy
Pengarah : Shuhaimi Lua
Produksi : Tanah Beris Film Production

PELAKON DAN WATAK

Menampilkan barisan pelakon popular iaitu Andi Bernadee, Mas Idayu, Shamsul Ghau Ghau, Nik Adam Mika, Raja Azmi, Shah Hazvee, Wanns Ahmad, Ady Mohammad, Roy Azman dan ramai lagi.
  • Andy Bernadee sebagai Megat
Balik Kampung Tak Lonely Lagi

SINOPSIS BALIK KAMPUNG TAK LONELY LAGI

Megat, anak Manja yang suka menyendiri, suka layan movie hantu dan mudah terpengaruh dengan cerita itu sampai mempengaruhi hidupnya. Dia juga merupakan orang harapan ditempat kerja, akan tetapi suka curi tulang. Megat, balik ke kampung, bercuti bersama maknya. Dia seorang yang selalu buruk sangka, menjengkelkan, dan sering memberi komen 'bitter' terhadap gambar pasangan bercinta di laman sosial.

Post a Comment

2Comments

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Post a Comment