Header Ads

Drama Rindu Kasih (TV3)


Tonton Drama Rindu Kasih lakonan Ummi Nazeera, Izzue Islam, Nafiz Muaz, Ezzaty Abdullah, Amyza Aznan dan ramai lagi di Slot Samarinda TV3. Drama Rindu Kasih episode 1 mula bersiaran pada 16 November 2022, setiap Isnin hingga Khamis, pukul 10:00 malam.

Drama bersiri Rindu Kasih sebuah kisah sedih yang menyayat hati. Juga boleh tonton drama Rindu Kasih secara live streaming online menerusi portal tonton (www.tonton.com.my).

drama rindu kasih tv3

DRAMA RINDU KASIH

Mula siaran : 16 November 2022
Waktu Siaran : Isnin-Khamis, pukul 10:00 malam
Siaran TV : Slot Samarinda TV3
Pengarah : Mohd Fazli Yahya @Pali Yahya
Produksi : P&D Pictures Sdn. Bhd.

PELAKON DRAMA RINDU KASIH

Ummi Nazeera sebagai Salina
Amyza Aznan sebagai Shida
Arash Mohd sebagai Khalid
Izzue Islam sebagai Amir
Nafiz Muaz sebagai Hisham
Ezzaty Abdullah sebagai Murni
Meor Mohd sebagai Iqbal
Fazlina Ahmad Daud
Shazia Rozaini sebagai Huda
Fazlina Ahmad Daud sebagai Halijah
Ayu Azlina sebagai Siti
Nik Ramly sebagai Zamani
Ikhwan Khairudin sebagai Khalid Muda
Fariza Shafinaz sebagai Halijah Mudah
Iskandar Shah sebagai Amin
Yamin Abu Bakar sebagai Supri
Siti Rohani Dollah sebagai Tini
Elly Suhaili sebagai Sofia
Hairi Ab Ghani sebagai Kamil

SINOPSIS DRAMA RINDU KASIH

Drama tentang pengorbanan, kasih dan rindu yang berpanjangan. Semenjak Shida (Amyza Aznan) meninggalkan Khalid (Arash Mohd) dan anak mereka Salina (Ummi Nazeera) yang berusia beberapa bulan, kehidupan Khalid menjadi tidak tentu arah. Khalid perlu bekerja demi menyara anaknya yang masih kecil.

Sedar dari pengsan, Zamani meminta Amir memanggil Khalid dan Salina untuk bertemu dengannya. Di situ Zamani (Nik Ramly)  membuat permintaan terakhir kepada Halijah (Fariza Shafinaz) agar mengahwinkan Amir (Izzue Islam) dengan Salina.

4 comments:

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun, soalan yang jawapannya terang lagi bersuluh ada dalam entri, atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum.

Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.