Header Ads

Drama : Lelaki Lingkungan Cinta Episod 13 (Akhir)

Lelaki Lingkungan Cinta Episod 13 (Akhir) | Adib pingsan lalu dimasukkan je hospital. Esya berkeras tak nak melawat Adib. 

Di situasi lain di kolej, seorang pelajar lelaki tak sengaja tertumpahkan air ketika bertembung dengan Salina. Marah betul Salina dan terus masuk ke toilet.

Dalam toilet, Salina mendengar bunyi tangisan bayi. Dia membuka pintu toilet satu persatu. Pelik, dia tak jumpa dari mana datangnya bunyi tangisan bayi tu.

Handphone Salina berbunyi. Satu message daripada uknown dibaca lebih kurang begini “ Janin kau cari kau.” Salina ketakutan.

                      lelaki lingkungan cinta full episod

Drama : Lelaki Lingkungan Cinta Episod 13 (Akhir)
sumber : TV3 Drama sangat



Apa yang berlaku sebenarnya dalam kisah hidup Salina? Mungkin ada kisah hitam yang pernah terjadi membuatkan Salina jadi begitu liar dan sangat pendendam dengan Adib selain kisah dulu Adib yang suka ejek Salina masa zaman sekolah.

Di hospital, doktor beritahu kakak Adib yang Adib ada apendiks dan lebih teruk lagi apendiks Adib telah pecah dan perlu buat pembedahan segera. 

Esya datang ke hospital juga akhirnya dengan Arip. Kakak Adib marah betul dengan Esya sebab Esya datang ke hospital hanya kerana simpati dan bukan kerana cinta.

Esya masih mempertahankan ego masih menyalahkan Adib yang pernah menuduh Esya yang bukan bukan. Terutamanya tentang arwah mak Esya. 

Haaaa sambung lah tonton episod akhir lelaki lingkungan cinta, klik link di atas.

5 comments:

  1. CikB posted ig dia kwen dlm cita ni ! terkejutttttt hahaha dah la tak starts tgk lagi

    ReplyDelete
  2. akhirnya malam tadi sempat jugak tertengok cerita ni dalam 15 minit terakhir..haha

    ReplyDelete
  3. Tak pernah tengok satu episod pun, nantilah nak marathin nengokkkk

    ReplyDelete
  4. dgr cerita penerbit drama ni kata tak meletop dramanya.. macam2

    ReplyDelete
  5. Akhirnya..shida layan sampai habis..xsgka hahahaaa

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun, soalan yang jawapannya terang lagi bersuluh ada dalam entri, atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum.

Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.