Design Blog Insurans Takaful Malaysia Terbaik


Selamat berhujung minggu semua. Entri hujung minggu biasanya Fiza dah schedule dan auto publish siap-siap. Senang hujung minggu boleh berehat dengan bersenang-senang tanpa fikirkan nak update blog bagai. Sebenarnya, hari-hari auto publish je. Itu lebih memudahkan kerja Fiza mengikut jadual. Dah macam tak biasa pulak nak update on the spot terus. Almaklumlah, makin busy kenalah menguruskan masa dengan lebih bagus.

Alhamdulillah setakat ni okay je auto publish cuma yang tak okay bila takde idea.Jadi, update je la entri artwork yang dah siap tu. Salah satu artwork Fiza yang dah siap adalah design blog Takaful Malaysia Terbaik. Loyal client Fiza ni. Rasanya dekat 10 blog dah tempahan dari dia sahaja. Banyak betul bisnes yang dijalankan tu.

Selain loyal client, dia juga antara client yang tak banyak karenah dan sangat mudah bekerjasama. Biasanya dia akan order dengan pembayaran dan details design terus. Tak payah lagi nak tanya-tanya dah nak buat macamana, ikut je apa yang telah di berikan tu. Daripada apa yang di minta nak tema warna biru, hijau gelap dan soft pink.  

Alamak! Gabungan 3 warna ni agak pening juga mana satu nak digunakan lebih banyak ye. Fikir punya fikir, Fiza pilih warna biru lembut ni untuk background agak lebih bagus untuk pandangan mata pembaca. Tambah sedikit corak yang bersesuaian supaya background tu tak nampak plain sangat. Okay tak? Yang lain-lain tu baru masukkan warna hijau gelap dan penggunaan pink agak sikit. Sesuailah kan untuk blog yang lebih kurang formal untuk blog jenis maklumat, perkhidmatan dan perniagaan ni.


Design yang ringkas dan tak semak. Bahagian header tu semua atas permintaan client untuk letakkan semua yang berkaitan dengan insurans takaful Malaysia. Untuk ketahui maklumat lanjut tentang insurans takaful ni korang boleh singgah di link bawah ni. Boleh tengok full view design blog sekali. Alang-alang dah singgah tu, follow sekali lah ye.

takafulmalaysiaterbaik.blogspot.my
Terima kasih order!

3 comments:

  1. Salam Fiza,

    Cantik hasil kerja Fiza, LZ pun cadang nk tempah sesuatu dari Fiza.. Nanti LZ email details..

    Selamat maju jaya Fiza dan semoga terus diluaskan pintu rezeki..

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.