Design Blog Software Programmer Malaysia


Selamat malam dan selamat berhujung minggu semua.  Macam biasa, idea waktu malam untuk update entri artwork je la. Hujung minggu biasanya traffik agak slow. Mungkin tak ramai yang rajin menghadap blog. Biasanya masa cuti lebih ramai pengguna menghadap facebook ataupun instagram. Jadi, pada Fiza tak perlu nak hairan kalau traffik hujung minggu kurang daripada hari-hari biasa. Dulu agak kisah pasal traffik menurun hujung minggu tapi sekarang malas nak kisah. Merajuk tau!

Malas nak merajuk bukan traffik tu nak pujuk kita. Iye tak? Lebih baik Fiza usahakan mana yang patut diusahakan dari dok meratap kekecewaan tu. Dah dah, berbalik pada tajuk asal ye. Sebenarnya design blog software programmer Malaysia ni dah lama siap dan terperam je sebab tuan punya masih belum confirm siap. Tapi yang tak siapnya cuma takde button like untuk fanpage je kat header. Itu je yang masih belum lengkap. Tuan blog kata fanpage masih belum ada dan memang nak letak button like tu. Jadi, terperam pending je la untuk pengesahan siap tu.

Dari terperam lama, Fiza upload masuk portfolio Fiza dulu. Tempahan design blog software programmer Malaysia ni dari previous client. Ini tempahan blog keberapa pun Fiza tak ingat dah sebab banyak tempahan yang telah di buat. Client paling mudah nak deal. Buat sekali je dah approved design.


Seperti yang di minta, blog background static, ada android icon, beberapa logo penting dan gunakan huruf yang besar untuk senang nampak dan mudah di baca. Warna tema seperti dalam gambar iaitu gabungan warna biru, merah dan kuning lembut. Agak pening juga nak buat kombinasi warna ni. Agak kontra dan nampak lebih menyerlah pada mata Fiza lah. Pada pandangan korang mungkin berbeza. Korang rasa? Okay ke tidak? Since tuan blog kata okay, jadi kira settle design blog software programmer ni. Kalau korang nak tengok full view dan nak tahu lebih lanjut pasal software programmer ni boleh klik link dibawah.

3 comments:

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.