Telefilem Kopi & Latte (TV2)

Tonton Telefilem Kopi & Latte ulang siaran pada hari Selasa, 14 Februari 2023, pukul 9:00 malam di TV2. Telefilem Kopi & Latte lakonan Sharifah Sakinah, Ropie,Amar Asyraf, Najua Nasir dan ramai lagi.

TELEFILEM KOPI & LATTE

Waktu siaran : Jumaat, 5 Februari 2021, pukul 9:00 malam
Siaran TV : TV2
Pengarah : Hafiez Othman
Produksi : Serindit Produksi

telefilem kopi & latte full movie tv2 online

PELAKON

  • Sharifah Sakinah
  • Ropie
  • Amar Asyraf
  • Najua Nasir
  • Abby Nadzri
  • Pavithren

SINOPSIS KOPI DAN LATTE

Kecewa akibat putus tunang, Nisha telah membuka sebuah kafe yang menjual berbagai-bagai jenis kopi. Dia mendapat bekalan biji kopi dari Indonesia. Setelah pemilik kopi itu meninggal dunia, Nisha menghadapi masalah untuk mendapat bekalan kopi yang sama rasanya.

Nisha akhirnya bertemu dengan Remy seorang pengusaha ladang kopi di Janda Baik. Usaha memujuk Remy bagi menjadi pembekal cafenya, membuatkan Nisya lupa kepada Hussin. Namun Husin mempunyai agendanya tersendiri.

2 comments:

  1. Sayang tak banyak film Malaysia yang diputar di saluran legal macam Netflix. Padahal saya suka juga menonton film dari Malaysia. Di Netflix ada beberapa tapi kan tak banyak. Yang bagus2 nih jarang bisa saya akses 😅. Menarik seperti nya, walopun terkadang film tema seperti ini dah bisa ditebak endingnya ya kak. Tapi tetap enak ditonton

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada sesetengahnya boleh ditonton menerusi portal rasmi siaran TV. Contohnya TV2 boleh tonton di website TV2 dan begitulah untuk siaran yang lain selain Astro.

      Delete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.