Kembali Kepada Contact Lens FreshKon Colors Fusion

Nampaknya cermin mata hanya di pakai di rumah saja. Kononnya beli cermin mata baru haritu nak buat pakai di rumah dan keluar rumah. Malas dah nak pakai contact lens kononnya lah. Kusangka panas sampai ke petang, rupanya hujan ditengahari. Begitulah perumpamaannya.

Tak sampai beberapa bulan, rasa macam kurang best pula pakai cermin mata kalau pakai tudung ni. Mulanya biarkan saja begitu. Lama-lama jadi rimas begitu dengan tudung kembang dan bila keluar kereta cermin mata jadi frosted. YTJT. Lagi satu, bila pakai face mask pun jadi frosted. Kan!

Baiklah, tak fikir apa dah. Kita beli lah stok Contact lens FreshKon. Tetap setia dengan Contact lens FreshKon tak cari lain dah. Dulu pernah cuba brand lain tapi tak serasi dengan mata.

freshkon colors fusion review

Biasanya beli promosi 3 kotak. Sekarang dah ada promosi 4 kotak pula. Nak tak nak beli je lah 4 kotak buat stok dengan harga RM165 di Focus Point. Kalau beli satu kotak RM60 tak silap. Solutions pula suka guna Bausch+ Lomb.

Saya pilih mana-mana warna yang ada stok untuk power mata saya. Sekarang nak beli contact lens warna favourite dah susah, memanjang tak ada stok especially blooming pink!. Kita malas nak tunggu, beli je mana yang ada stok. Senang tak payah fikir banyak.

Masih setia dengan Colors Fusion series, antara pilihan saya  warna grey dan warna coklat. Beberapa kali juga repeat warna yang sama.

  • Blushing violet
  • Perky brown
  • Shimmering grey
  • Misty grey
freshkon colors fusion review

Done restock mata-mata-mata baru freshkon color fusion monthly. Boleh kita bertukar-tukar warna mata satu persatu. Dah banyak pilihan ni tak tahu nak mulakan pakai yang mana. 

No comments

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.