Cara Kurus dan Hilang 10kg Dalam Masa 15 Hari

Thursday, July 09, 2015

Mesti excited nak tahu Cara Kurus dan hilang 10kg Dalam Masa 15 Hari dengan hanya mengamalkan diet (pemakanan seimbang) tanpa ubat kurus mahupun supplement kurus. Dengan mengamalkan diet dan berdisiplin mengamalkannya inshaAllah akan memberikan hasil dalam 15 hari.

Cara berdiet adalah lebih selamat dan menyihatkan sekiranya kita ikut aturan pemakanan yang betul bukan menyeksa diri. Sesiapa nak kurus dan nak cabar diri sendiri kurus dalam masa 15 hari boleh amalkan cara pemakanan dari hari pertama hingga ke 15 yang Fiza share kat bawah ni. Percaya atau tidak kenalah cuba sendiri. 

Cara Kurus dan Hilang 10kg Dalam Masa 15 Hari

Cara Kurus dan Hilang 10kg Dalam Masa 15 Hari

Cara Kurus dan Hilang 10kg Dalam Masa 15 Hari

Cara Kurus dan Hilang 10kg Dalam Masa 15 Hari

Cara Kurus dan Hilang 10kg Dalam Masa 15 Hari
sumber gambar² dari facebook

Kunci utama pada penurunan 10kg dalam masa 15 hari kenalah betul² disiplin ikut jadual pemakanan yang disediakan. Kalau nak betul² berjayalah. Jangan hangat² tahi ayam je. Dan jangan nak kurus nak kurus tapi tak usaha apepun. Bila nak kurusnya???

So bagi yang nak kurus tu bolehlah mencuba. Kalau berjaya silalah share supaya dapat jadikan sumber inspirasi pada mereka yang teringin nak kurus tu. Fiza sekadar share maklumat je. Teringin nak mencuba tapi jiwa kena kental lah tahan godaan makanan tu.

Cara ni lebih kurang macam Diet Atkins. Tapi kalau ada yang nak cuba diet atkins tu boleh dapatkan maklumat Teknik Kurus dengan Diet Atkins yang lengkap. Klik banner bawah ni.


*Boleh print/save gambar dan artikel ni dengan menekan simbol 3gear disebelah atas kanan entry. Terima kasih   

Notapink : bulan puasa ni jangan pulak berniat untuk kurus ye. Dah salah niat tu. Berpuasa kerana Allah SWT. 

5 comments

  1. baiklah, akan kuamalkan selepas habis open house dan rayaa, hahaha~
    inshaALLAH, will try, elak2 mkn nasii tuu, and ayamm yg terrlalu melampau, sy cuba, mesti cuba...
    aim untuk kurus raya tahun depan lak, hahaha

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun, soalan yang jawapannya terang lagi bersuluh ada dalam entri, atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum.

Sekian Terima kasih.