Persiapan Hari Raya bersama Lazada Malaysia

Tahun ni bolehlah buat Persiapan Hari Raya bersama Lazada Malaysia pulak. Lebih menjimatkan masa dengan beli online, malah menjimatkan tenaga juga tak perlu bersesak sesak dengan orang ramai untuk membeli persiapan raya. Boleh beli online dengan Lazada Malaysia je.

Persiapan Hari Raya bersama Lazada Malaysia

Apa yang menariknya Lazada Malaysia akan mengadakan jualan eksklusif raya selama sebulan bermula 11 June hingga 15 July 2015 dan SPECIAL "Riang Ria Raya - Jualan Terhebat" bermula 24 June hingga 26 June 2015 iaitu 24 hari sebelum perayaan Syawal. Lazada akan menawarkan promosi menarik serta tawaran eksklusif untuk pelbagai kategori selama 3 hari untuk membantu persiapan raya nanti.

Kalau raya mestilah ada baju raya. Bolehlah shopping baju raya online di Lazada Malaysia. Tak perlu risau tentang ukuran baju sebab disediakan ukuran baju. Memandangkan sekarang trend fesyen jubah. Bolehlah dapatkan Jubah yang ekslusif dari pereka fesyen terkenal. Bukan setakat ekslusif tapi limited edition juga.

Rizman Ruzaini Blooming Lace Mix Jubah 05 Navy

Dah ada baju kena ada handbag raya juga. Antara bag yang menjadi pilihan yang ada set macam ni. Lebih jimat dan boleh guna setiap satu bag untuk raya atau event yang sesuai. Harga berpatutan dan berbaloi membeli.

Sokano Trendz Elegant Faux Crocodile Leather bags (Set of 3)-Black

Disebabkan baju raya yang meriah dengan lace, labuci dan sebagainya memang susah nak gosok baju. Lagi senang kalau ada Salvac Garment Steamer ni lebih senang kerja menggosok baju. Tiada kerosakan di baju atau tersangkut dengan lace ketika menggosok baju. Bak kata kerja menggosok jadi senang, tambahan pula kalau nak gosok baju raya yang banyak. Jimat masa dan jimat tenaga.

Salav Garment Steamer GS18 Pink

Bukan sahaja persiapan untuk pakaian raya je, kuih muih perlu juga disediakan. Dalam menyiapkan persiapan raya, kerja membuat kuih raya di rumah lebih mudah kalau ada Oven. Lagi semangat nak buat bermacam macam jenis kuih dan biskut raya
Butterfly Oven 28L B5226

Persiapan untuk rumah juga perlu. Kalau nak lebih jimat boleh jahit langsir atau baju raya sendiri dengan Mesin Jahit Global Sewing Machine GSM-505. Harga mampu milik dan mudah untuk digunakan. Siap ada pelbagai jenis jahitan yang boleh di jahit. 

Global Sewing Machine GSM-505

Nak raya mesti sibuk mengemas rumah dan semestinya lantai rumah perlu dibersihkan. Kerja surirumah jadi mudah kalau menggunakan spin mop magic ni. Untuk lantai rumah, dapur, pintu dan untuk kereta pun boleh. Memang magic.
2015 Spin Mop Magic Mop With Press handle Rotation Dryer Cleaner Bucket

Sebenarnya banyak lagi yang boleh kita shopping di Lazada Malaysia untuk meriahkan raya sementara harga tengah terlajak murah. Boleh mula shopping raya dengan klik Riang Ria Raya 2015 : http://www.lazada.com.my/riang-ria-raya-2015/

Dapatkan apa yang di inginkan untuk musim perayaan ini, dari telefon bimbit, tablet dan peralatan elektronik hinggalah ke fesyen koleksi raya, barangan rumah untuk dekorasi raya. Meriahkan raya anda dengan Lazada! 

Ini adalah Blogger Contest anjuran Lazada Malaysia dengan kerjasama sayaiday. 6 Pemenang bertuah akan dipilih untuk memenangi hadiah Gopro 4 dan Duit Raya ! Untuk sertai contest ini, sila ke blog sayaiday.


Senarai Hadiah
Tempat Pertama : Gopro 4
Tempat Kedua : Duit Raya Cash RM150
Tempat Ketiga : Duit Raya Cash RM100
3 x Duit Raya Cash RM50

LAZADA MALAYSIA
Online Shopping Terbesar di Malaysia.
Kesenangan Membeli Belah
Cepat dan Diyakini
Jaminan Perlindungan Pelanggan
Khidmat Mesra Pelanggan


Jom Riang Ria Raya 2015 untuk Persiapan Hari Raya bersama Lazada Malaysia  - Jualan Terhebat

8 comments:

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.