Feryal Miracle Rejuv Atasi Masalah Rambut Gugur



Feryal Miracle Rejuv Atasi Masalah Rambut Gugur | Masalah rambut gugur, kelemumur, rambut kusam, rambut rosak, kutu, rambut bercabang, rambut berbau, rambut botak dan pelbagai jenis masalah rambut lagi sangat merisaukan bagi mereka yang mengalaminya.


Masalah rambut yang paling popular adalah masalah rambut gugur. Perempuan dan rambut gugur macam kawan baik. Setuju tak? Perempuan mana yang tidak pernah alami masalah rambut gugur terutamanya perempuan yang baru lepas bersalin. Ini memang tak dapat dinafikan lagi. 
feryal-miracle-rejuv-atasi-masalah-rambut-gugur

Eh, bukan kaum perempuan je alami masalah rambut gugur ni. Lelaki pun ada mengalami masalah rambut gugur

Mungkin ada juga yang telah mencuba pelbagai jenis ubat rambut gugur, membuat rawatan rambut gugur, menggunakan petua rambut gugur tetapi masih tidak berhasil. Mesti rasa tak senang duduk bila hari hari mengalaminya. Kalau hari hari gugur boleh botak dibuatnya.

Jangan risau ye. Setiap satu masalah kan ada jalan penyelesaiannya. InshaAllah boleh rawat rambut gugur dengan berkesan. Okay Fiza nak share tips elakkan rambut gugur  dan juga penawar rambut gugur ni. Sebelum tu boleh baca antara Punca punca rambut gugur.

1. Faktor Genetik : Jika seorang ibu atau bapa mengalami masalah rambut gugur apabila umurnya meningkat, anak perempuan dan lelakinya juga akan alami masalah yang sama.

2. Perubahan hormon untuk wanita mengandung dan bersalin. Kebanyakkan ibu mengandung dan yang baru melahirkan anak mengalami masalah rambut gugur. Rambut gugur di sebabkan perubahan hormon yang terjadi dan juga disebabkan hormon yang tidak stabil di dalam badan.

3. Penggunaan bahan kimia yang berlebihan. Bagi yang suka mewarnakan rambut dan suka menggunakan bahan kimia untuk meluruskan rambut, penggunaan bahan kimia akan merosakkan rambut sehingga ke akarnya. Kesannya, rambut gugur terjadi.

4. Penggunaan shampoo yang tidak sesuai. Penting untuk kita guna shampoo yang sesuai dengan kulit kepala dan rambut kita. Jika tidak sesuai, mungkin masalah rambut gugur akan jadi lebih teruk.

5. Pemakanan juga salah satu faktor yang menyebabkan rambut gugur. Gaya pemakanan yang tidak terkawal boleh menyebabkan hormon di dalam badan juga dan menjadi penyebab kepada rambut gugur.

6. Rambut gugur juga boleh berlaku jika perempuan/lelaki tersebut mengalami masalah aliran darah tidak lancar. Aliran darah yang tidak lancar di dalam badan boleh menjadi penyebab kepada rambut gugur.

7. Mengikat rambut terlalu kuat. Mengikat rambut atau menarik rambut dengan kuat boleh memberi kesan yang tidak baik pada akar rambut di mana ia akan jadi lemah dan senang untuk tercabut. 

8. Kulit kepala gatal gatal. Ini selalunya terjadi pada mereka yang memakai hijab/tudung disebabkan kulit kepala kurang terdedah kepada udara . Bila kulit kepala tidak bernafas, berpeluh dan akan mula rasa gatal gatal dan berkelemumur. Bila menggaru dalam masa yang sama rambut mudah gugur.


feryal-miracle-rejuv-atasi-masalah-rambut-gugur

Kesemua masalah Masalah rambut gugur, kelemumur, rambut kusam, rambut rosak, kutu, rambut bercabang, rambut berbau, rambut botak atau pelbagai jenis masalah rambut boleh di rawat dengan Feryal Miracle Rejuv. Hanya dengan sebotol Feryal Miracle Rejuv mampu merawat pelbagai jenis masalah rambut tak kira perempuan atau lelaki.
Feryal Miracle Rejuv di formulasikan dengan Kombinasi ARGAN OIL & JOJOBA OIL BERMUTU TINGGI khas untuk membantu masalah rambut dan kulit kepala. Formulasi hebat ini telah diuji dan 100% BEBAS dari bahan kimia yang merbahaya. Kesannya boleh dirasai  dengan hanya SEKALI SPRAY sahaja!
feryal-miracle-rejuv-atasi-masalah-rambut-gugur

Masalah -masalah lain juga boleh di atasi dengan Feryal Miracle Rejuv
✔️ Rambut GUGUR
✔️ Gatal Kepala cam nak kikis
✔️ Rambut Berlopong-Lopong
✔️ Kepala Berlopak
✔️ Kelemumur Berkilo-kilo
✔️ Nipis bahagian dahi dah nak jadi macam huruf (M)

Selain itu, Feryal Miracle rejuv juga mempunyai kelebihan lain seperti :
✔ ️Menyejukkan Kepala & Rambut.
✔️ Menghapuskan Kelemumur.
✔️ Memperbaiki Rambut Bercabang.
✔️ Rambut Berbau Harum 24jam.
✔️ Pertumbuhan rambut Baru.
✔️ Melembutkan Rambut.
✔ ️Melegakan Sakit kepala & Migraien.
✔️ Memberi Kesegaran berpanjangan.

feryal-miracle-rejuv-atasi-masalah-rambut-gugur



Maklumat Produk Feryal Miracle Rejuv
✔️ Lelaki dan perempuan boleh guna.
✔️ Halal & ada KMM No. (NOT140502941K).
✔️ Kesan dalam 1 minggu.
✔️ Boleh pakai solat.
✔️ 1 botol 100ml tahan 80 hari.
✔️ Mudah dibawa bersama ke mana-mana saja.

Cara Penggunaan
Hаnуа ѕрrау dі kulіt kераlа dаn bіаrkаn. Yаng bеst nуа FΕRΥΑL nіе ΤΑΚ ΒΕRΜΙΝΥΑΚ wаlаuрun mеngunаkаn ΑRGΑΝ Oil dan Jojoba Oil ΒΕRΚUΑLΙΤΙ ΤΙΝGGΙ.










Harga
Ηаrgа Αѕаl RΜ130.00 ( 100ΜL )
Jika anda beli hari ini, anda layak dapat DISKAUN + FREE POSTAGE (Jimat RM60) dengan harga RM70. Harga Promo ini akan berakhir pada bila bila masa.

Cara Order
SMS/WhatsApp : Taip "F70" 
hantar ke 013-4941797 
Website : www.penawarrambutgugur.com/f12

Antara testimoni pelanggan (boleh rujuk gambar bawah) yang telah berjaya dan berpuas hati menggunakan Feryal Miracle Rejuv ubat rambut gugur yang berkesan. Secara tak lansung seperti membuat rawatan rambut gugur. Inilah dia petua rambut gugur yang terbaik. Mereka dah cuba. Anda bila lagi? Jangan biarkan masalah rambut terus berterusan ye. Jom cantikkan rambut.















9 comments:

  1. wahhhh, memey gak model nye? hehee~
    bagusss2, nmpk suci dan berkualitiiiii ~~~

    ReplyDelete
  2. blh bli utk kakak cik nor ni..rambut dia selalu gugur..

    ReplyDelete
  3. Nice entry . baidewei awak menang disini http://inijurnalkitapunya.blogspot.com/2015/06/berita-gembira-senarai-nama-pemenang.html#comment-form tahniah !!!

    ReplyDelete
  4. Nanti nak try la... ena ni ada masalah rambut gugur juga.. Dah malas nak guna produk yang lain, macam sama jeee keadaannya

    ReplyDelete
  5. Wah menarik ni fiza..blh cuba kot nnt s3bab kak lya pon ada masalahrambut gugur gak

    ReplyDelete
  6. menarik la produk ni..rasa macam nak cuba lepas bersalin nanti

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.