Cashout Nuffnang April 2016

Friday, April 29, 2016

Hari hari terakhir bulan April ni, eloklah cashout duit Nuffnang yang ada. Kalau dah cukup limit, keluarkan je lah. Boleh juga tambah tambah duit nak beli apa sebulan lebih lagi nanti. Kalau perasan, akhir akhir ni agak TERsendu je rasanya kenaikan earnings yang ada. Kurang dapat CPUV pun satu hal juga.

Tak payah nak kecewa sangat lah ye. Rezeki masing masing kan. Bersyukur apa yang dapat. Doa dan usaha harap harap murah rezeki. CPUV tinggal sikit je yang on going. Harap boleh pergi jauh, lebih lama dan lebih banyak. Boleh cashout lagi bulan depan. Kalau tak cukup, tunggu lagi sampai cukup.

Bila dah RM0.00 kenalah kumpul semula duit tabung Nuffnang ni.

11 comments

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun, soalan yang jawapannya terang lagi bersuluh ada dalam entri, atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum.

Sekian Terima kasih.