Design Logo Feline & Fur Cattery


Kakak kena marathon siapkan segala tempahan design yang ada dalam senarai sebelum bercuti. Dapatlah bercuti dengan tenang, aman dan damai tanpa fikirkan kerja yang ada. Cuma tinggal 2-3 tempahan yang terpaksa di tangguhkan akan buat selepas balik bercuti minggu depan. Maaf ye.

Salah satu design yang dah siap, design logo Feline & Fur Cattery. Nampak simple je tapi ambil masa lama jugak untuk siapkan design ni. Ubah sana ubah sini dan akhirnya siaplah design logo. Nak siapkan kucing yang comel pun ambil masa juga tu. Dari kepala, mata, hidung, mulut sampailah jadi kucing scottish fold yang comel ni ha.


Disebabkan macam complicated sangat nak letak F&F gabung dengan logo kat atas ni. So customer decide nak buat satu lagi logo F& F je tapi nak selitkan juga kucing comel tu. Draft punya draft, inilah hasil final touch.


Siapa yang suka kucing, pencinta kucing boleh terjah fanpage Feline & Fur kalau nak beli kucing atau nak tengok kucing kucing yang comel pun boleh.

www.facebook.com/FelineNFur

Terima kasih order.


Updated : 19 April 2016
Sticker dan bisnes kad yang dah siap di print . Gambar dari perkongsian customer





3 comments:

  1. lama aida x singgah sini.
    maap ye fiza. kekangan time :)

    sungguh chumel.
    aida da jumpa email fiza.
    kat spam aida yg beratus-ratus.
    nanti aida reply sana la ekk :)

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.