Telefilem Rindu Terlarang Di TV1

Tonton Telefilem Rindu Terlarang bersiaran pada hari Sabtu, 6 Mei 2023 pukul 9:00 malam di slot Panggung RTM TV1. Telefilem Rindu Terlarang dibintangi pelakon Izz Anas Muzammil, Putri Syahadah Nur Qaseh, Shahfi Rafiq, Husna Mustaffa, Razali Hussain, Zed Zaidi, Rizalwan Ramli, Dato Subash Sundramonthy dan ramai lagi.

TELEFILEM RINDU TERLARANG

Waktu siaran : Sabtu, 6 Mei 2023, pukul 9:00 malam
Siaran TV/ Platform Penstriman : Slot Panggung RTM TV1, astro (CH101), RTM Klik atau aplikasi RTM Klik
Produksi : K Titanium Pictures

telefilem rindu terlarang rtm full movie tv1

PELAKON

Izz Anas Muzammil, Putri Syahadah Nur Qaseh, Shahfi Rafiq, Husna Mustaffa, Razali Hussain, Zed Zaidi, Rizalwan Ramli, Dato Subash Sundramonthy

SINOPSIS TELEFILEM RINDU TERLARANG

Kisah 3 sahabat yang tinggal di rumah anak yatim iaitu Adam, Farishah, Malik. Mereka bertiga lari dari rumah anak yatim kerana ingin mencari dan berjumpa keluarga. Adam ingin pergi ke kubur ibu dan kakaknya yang meninggal akibat kemalangan jalan raya. 

Farishah ingin mencari ibu kandungnya. Manakala Malik ingin berjumpa ibunya di penjara. Adam yang baru tinggal di rumah anak yatim setelah ditinggalkan Musa di klinik. Akhirnya mereka kembali semula di rumah anak yatim setelah hajat mereka tercapai.

2 comments:

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.