Siaran Lansung PDRM Vs Negeri Sembilan Live Streaming LS11 2023

Perlawanan Liga Super 2023 masuk minggu ke-11. Perlawanan seterusnya, Perlawanan antara PDRM vs Negeri Sembilan FC Liga Super 2023 FC (LS11) yang dijadualkan akan berlansung pada hari Khamis, 18 Mei 2023 pukul 8:15 di Stadium Majlis Bandaraya Petaling Jaya (MBPJ).

Skuad Hobin Jang Hobin akan berkunjung ke Stadium Majlis Bandaraya Petaling Jaya menentang pasukan tuan rumah, Skuad Sang Saka Biru bagi merebut 3 mata penuh. Terdahulu, perlawanan terakhir skuad Hobin Jang Hobin, Negeri Sembilan FC vs KL City FC berjaya mendapat 3 mata penuh di tempat sendiri.

Mampukah Negeri Sembilan FC mengekalkan kemenangan seterusnya. Saksikan Siaran Langsung (Live) PDRM FC vs Negeri Sembilan FC pada hari Sabtu, 13 Mei 2023 pukul 8:15 di Stadium MBPJ.

Pembelian tiket perlawanan PDRM FC Vs Negeri Sembilan FC

Peminat dan penyokong bola sepak pasukan PDRM dan Negeri Sembilan yang ingin menyaksikan perlawanan PDRM FC Vs Negeri Sembilan FC Liga Super 2023 LS10 di Stadium MBPJ, boleh mendapatkan tiket dengan membeli secara online melalui www.tickethotline.com.my.

Siaran Langsung Liga Super 2023

Saksikan siaran lansung Liga Super 2023 antara PDRM FC menentang Negeri Sembilan FC akan disiarkan secara lansung menerusi saluran 803 astro Arena Bola atau astroGO dan platform penstriman Sooka untuk pilihan yang lebih fleksibel.

Boleh juga tonton perlawanan PDRM FC Vs Negeri Sembilan FC Live Streaming LS10 2023 di platform penstriman Sooka untuk pilihan yang lebih fleksibel dengan melanggan pek Liga Malaysia dengan dua pilihan pas samada pas 1 perlawanan dengan harga RM4.90 atau pas bulanan dengan harga RM28.90.

Live PDRM FC vs Negeri Sembilan FC (LS11)

Waktu siaran : Sabtu, 13 Mei 2023, pukul 8:15 malam
Tempat : Stadium Majlis Bandaraya Petaling Jaya (MBPJ)
Siaran TV/ Platform penstriman  : astro Arena Bola (CH803), astroGo dan Sooka

Siaran Lansung PDRM Vs Negeri Sembilan Live Streaming LS11 2023

Keputusan masa penuh perlawanan PDRM vs Negeri Sembilan FC Liga Super 2023 (LS11)

FT : PDRM FC (1) - (2) NEGERI SEMBILAN FC
 Shahrel Fikri 41'
 Muhammad Amirul Waie Ya'acob 90'
 Selvan Anbualagan 90+3'

2 comments:

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.