Gadgets

Tudung ALHUMAIRA x IZARA, OMBRÉ Satin Silk Mudah Bentuk

Awal bulan Februari haritu, Alhumaira ada keluarkan tudung bawal (square scarf) kolaborasi dengan pelakon Izara Aishah. Nama tudungnya ALHUMAIRA x IZARA, OMBRÉ.

Tertarik dengan material satin silk yang berwarna ombre dan flowy. Nampak elegant. Nampak mewah dan sesuai sangat kalau pakai untuk sebarang event. Kita pun tertarik lalu terbeli.

ALHUMAIRA x IZARA, OMBRÉ

Saya beli warna dark blue dan midnight black. Yang bagusnya design ombre ni kita boleh pelbagaikan cara pakai yang sesuai dipadankan dengan warna baju. Jadinya satu tudung tu boleh dipadankan dengan beberapa warna baju macam tu.

Hari ni lipat belah sini, esok lipat belah lain warna lain pulak. Begitulah konsep dia. Macam haritu saya pakai warna dark blue yang ada tone beige, sebelah dalam tu dark blue dengan dark green. 

ALHUMAIRA x IZARA, OMBRÉ

Warna midnight black saya hadiahkan untuk adik ipar yang sama birthday dengan saya. Cantik kemasan tudung bawal satin silk ALHUMAIRA x IZARA, OMBRÉ ni. Shining! Boleh pakai raya, dinner atau pakai harian pergi kerja pun sesuai. 

ALHUMAIRA x IZARA, OMBRÉ

Jahitan dia kemas sangat. Tudung ni sangat flowy dan kemas bila di dipakai. Senang bentuk sangat tak seperti jenis satin silk yang pernah saya pakai. Cumanya dia kurang behave kalau part makan. Kena letak pin bagi secure elok terbentuk supaya tak mudah melorot. Kang tahu-tahu je gelap dunia. YTJT.

ALHUMAIRA x IZARA, OMBRÉ

Warna dark blue dah sold out, terlajak laris. Tapi banyak lagi pilihan yang ada. Saya memang suka beli tudung dari Alhumaira ni. Best dan berkualiti selari dengan harganya. 

Jenis-jenis tudung Alhumara yang pernah saya beli. Semua best!

4 comments:

  1. Nampak kemas jahitan. Kalau berkualiti dan elok dipakai boleh ulang lagi beli.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jahitan dia memang kemas macam tudung² yang pernah saya beli sebelum ni. Ya, sangat berkualiti. Bakal membeli lagi tapi tunggu next series kalau berkenan lah.

      Delete
  2. Kalau selesa why not akan repeat banyak kali ..hehe .

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.