Lifebuoy Bodywash Shiso & Pink Clay Review

Saya ni kalau pakai satu produk yang bagus jarang nak bertukar. Bila dah serasi, memang itulah akan guna dan restock. Tak cari lain dah. Tapi itulah, produk ni kadang kadang discontinued. Dah kena cari yang baru pula. 

Sebelum ni saya guna dengan Dettol Gold Classic Clean Body Wash. Dah bebotol-botol juga guna. Lepas tu nak beli stok, tak ada! Jenuhlah mencari. Tak jumpa-jumpa. Sudahnya terpaksa tukar baru, saya pilih Lifebuoy Bodywash Shiso & Pink Clay.

Tapi masa tu beli bekas refill pouch je. Tak pasti samada Lifebuoy Bodywash Shiso & Pink Clay keluaran terbaru atau dah lama ada dipasaran. Lepas dah habis guna refill, nak beli stok dia susah juga. Alahaiii..janganlah susah nak ada stok. Dah tersuka dengan Lifebuoy Bodywash Shiso & Pink Clay ni.

Apa yang menarik dengan Lifebuoy Bodywash Shiso & Pink Clay
  • Bau wangi
  • Buih banyak
  • Mudah bilas dengan bersih

Mudah bilas dengan bersih tu dia macam kita cuci pinggan guna pencuci pinggan sunlight, jenis bilas terus bersih tanpa meninggalkan sisa sisa sabun. Best betul. 

What does shiso mean? Shiso ni adalah pokok pudina Jepun. Pink clay sejenis tanah liat merah  jambu dimana kebaikkannya mampu mengeluarkan kekotoran dan menyerap lebihan minyak atau sebum ke dalam kulit.

lifebuoy shiso and pink clay review

Lifebuoy Shiso & Pink Clay

Diilhamkan daripada kebaikan semula jadi Shiso Jepun, inilah sabun mandian Lifebuoy Shiso & Pink Clay yang membersihkan kulit secara menyeluruh. Bersihkan diri anda daripada kuman yang menyebabkan jerawat untuk membantu mendapatkan warna kulit yang sekata. 

Sesuai untuk detox daripada acne yang menyebabkan kuman bakteria. Lifebuoy Bodywash Shiso & Pink Clay sejenis pencuci badan anti-bakteria mampu membunuh 99.9% kuman.

Lepas mandi terasa bersih dan segar. Seronok juga mandi dengan buih yang banyak. Nak buih banyak lagi kenalah guna loofah/shower body puff. Baru best! 

Saya tertarik nak beli sebab pink clay tu sebenarnya. Tahu-tahu best pula pakai Lifebuoy Bodywash Shiso & Pink Clay ni. Tak rugi beli. Okay dah jumpa produk body wash yang sesuai.

8 comments:

  1. nice nice! tggu yg sedia ada habis dulu nnt bolehlah try yg ni

    ReplyDelete
  2. mesti wangi. dahlah pink, lagilah awak suka kan Fizah? hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wangi sangat..best! Pink tu yang buat tertarik nak beli..hehehe...

      Delete
  3. Hehe tengah cari untuk cuba cecair mandian yang lain.
    Harga lagi murah daripada mandian Dettol ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lupa pulak saya nak compare harga dia. Kena belek semula kalau dipasaraya :)

      Delete
  4. Macam menarik untuk dicuba.. nak cari juga nie..

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.