Design Blog Zaza Abrizah

Satu lagi blog bertemakan warna pastel iaitu blog Zaza Abrizah. Untuk design blog Zaza Abrizah Fiza gabungkan warna mint, cotton candy pink, old rose, parchment dan white. Fiza perasan akhir-akhir ni memang ramai peminat warna pastel dan design blog menggunakan warna pastel membuatkan blog nampak lebih ceria dan lebih menarik.

Fiza sendiri pun dah jatuh cinta dengan warna pastel. Kalau ikutkan hati, nak je selalu tukar tema warna blog dengan warna pastel. Tapi jangan haraplah kan sebab tuan blog ni pun sejenis manusia yang kadang kadang ada sikap malas juga. Dalam masa yang sama, masih setia dengan tema blog yang ada. Kalau nak tukar pun setahun sekali pun dah kira okaylah.


Apa yang Fiza dapat designkan untuk blog Zaza ni seperti dalam gambar di atas ni. Background jenis tiles corak vintage.Sidebar dan tajuk entry bercorak. Yang lain-lain, korang kena full view kat link blog bawah ni.

www.zazaabrizah.blogspot.my


2 comments:

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.