Header Ads Widget

New Stories!

6/recent/ticker-posts

Cheque Nuffnang March Baru Sampai

Rasanya bukan Fiza sorang je yang dapat cheque Nuffnang lambat. Yang masih belum dapat lagi pun ada untuk yang cashout duit Nuffnang bulan March 2016. Sejak bulan Februari yang lepas, Fiza perasan cheque sampai masa tengah bulan yang sebelumnya sampai pada awal bulan.

Kalau sebelum tu sampai dalam 5-8haribulan, lepas tu lewat sikit 12-15hb dan sekarang 18hb baru sampai kat rumah. Hanya mampu tunggu dengan sabar. Kalau ada rezeki kita, tetap jadi milik kita. Kalau tak sampai, tandanya bukan rezeki kita.

Dapat awal atau lambat yang penting jangan sampai hujung bulan. Tu dah kira lambat sangat. Dan jangan tak sampai sudah lah. Tu memang takde rezeki lah. Nak hantar tiket dan buat aduan kat Nuffnang pun ambil masa. Apepun semuanya rezeki masing-masing. 


Alhamdulillah..Syukur kepada Alla atas rezeki yang diberikan melalui Nuffnang. Berhasil juga setia pada Nuffnang walaupun ramai yang kata tak berbaloi letak iklan Nuffnang ni. Tapi dari takda hasil apa, eloklah letak je dalam blog. Lumayan atau tidak, yang penting ada hasil.

Post a Comment

8 Comments

  1. wah..bestnye..saya punya nuffnang lepas cashout aritu skg tinggal cinonet jer..huwaa..

    ReplyDelete
  2. makin lambat, makin sikit ..betul takk??heheh...rasanya bulan ni langsung tak tergamak nak cashout lagi..mungkin kena tunggu 4,5 bulan nanti kot baru nak cashout..

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah.. Tahniah fiza...

    ReplyDelete
  4. Alhamdulilah, tahniah.. akak pun baru cash out kan..

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun, soalan yang jawapannya terang lagi bersuluh ada dalam entri, atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum.

Sekian Terima kasih.