Jambangan Bunga Cantik dari 50gram.com.my

Sebelum ni Fiza ada kongsikan jambangan bunga cantik dari Materose Korea dan ramai yang telah jatuh cinta dengan jambangan bunga yang cantik cantik tu. Ye lah, perempuan pantang tengok benda cantik. Terus jatuh cinta kan. Perempuan mana yang tak suka kalau dapat bunga macam tu melainkan allergic dengan bunga.

Tak suka bunga pun simpan juga kan. Tipulah kalau tak suka lansung. Nak dapatkan Materose dari Korea jauh sangat. Kalau kat Malaysia boleh dapatkan di 50gram.com.my. Semua pun cantik! Kalau di suruh pilih, nak pilih semua boleh?
Ini cantik!

Ini pun cantik!

Ini juga cantik!

Dan semuanya cantik-cantik!




Apa yang menariknya, Fiza berkenan sangat dengan style balutan jambungan bunga ni. Mereka menggunakan recycled craft paper (eco-friendly) untuk design yang minimal dan menjadikannya lebih menarik. Bunga yang di letakkan pun tak banyak tapi susunan dan gabungan pelbagai bunga jadi lebih cantik.

Walaupun minimal, ianya nampak exclusive. Sesuai untuk diberikan kepada orang yang tersayang sebagai hadiah atau sebagai penghargaan. Siap ada delivery surprise lagi beserta video. Best kan! Harga pun mampu milik. Nak tahu lebih lanjut, klik link bawah ni.

Website 

50gram.com.my

Credit photo : 50gram.com.my

9 comments:

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.