Cashout Nuffnang May 2016

Rutin setiap hujung bulan, check performance blog. Kotlah ada akaun yang boleh cashout ataupun yang boleh diperbaiki lagi untuk bulan akan datang. Sebagai blogger perlu juga pantau performance blog untuk jana pendapatan akan datang. Kalau ada yang suka-suka berblog dan dalam masa yang sama nak jana pendapatan pun perlu juga pantau. Mana tahu ada potensi dan rezeki untuk lebih berjaya dalam berblogging ni.

Alhamdulillah bulan may dapat cashout duit tabung Nuffnang. Jangan di tanya jumlahnya sebab rezeki masing-masing. Ada banyak ada sikit itu lumrah. Usah pertikaikan rezeki orang lain, sebaliknya bersyukur dengan rezeki yang kita dapat. Okay?


Sejak dua tiga menjak ni earnings Nuffnang agak kurang. Nak naik sehari ke sehari pun cuma sen sen je. Nampaknya bulan depan tak pasti dapat cashout ke tidak. Kenalah kumpul sampai cukup baru boleh cashout. Hari ni hari terakhir bulan May, masa yang sangat sesuai untuk cashout Nuffnang. Boleh juga buat tambah duit poket masa nak raya nanti. Jangan cheque sampai lewat sudah lah. Tak dapat duit rayalah kalau lambat kan. Duit tabung dah kosong! Jom menabung lagi.
As stated in Nuffnang payment policy, Nuffnang pays its members 30 days (60 days for Ordinary) after every end of the month from their cashout request date for Glitterati members. Upon then, the cheque will be compiled and sent to the bank for legal processing before delivered to your registered address. The processing and delivering by the bank will take about 2 weeks time. The status will be changed to 'Paid' once the cheque has been sent to you! Hope this clarifies! Thank you and have a nice day!-Nuffnang

6 comments:

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.