Template Blog Responsive & Design Header Wanyyeomma


Sepi kejap entri artwork memandangkan banyak lagi yang belum settle. Jadi, kita up mana yang dah settle dulu ye. Perasan tak ramai blogger dah menggunakan template blog yang responsive dan mesra SEO. Sejauh mana kemesraan tu Fiza tak pasti sebab Fiza bukan pakar bab tu. Cuma tahu yang template tu jenis responsive dan SEO.

Disebabkan ramai blogger nak tempah template macam tu, Fiza sarankan beli atau download je. Fiza cuma install dan edit apa yang perlu. Salah satunya template blog responsive untuk blog Wanyyeomma. Fiza install dan edit mengikut permintaan seperti ubah warna, letak border dan sebagainya. Agak berbeza dari design asal. Kalau sama je dengan orang lain takde kelainan pulak kan. Jadi, ubah mana yang boleh.

Design header pun simple je cuma tambah butterfly comel kat situ. Tema blog warna pastel. Rasanya lebih kepada warna pink ni. Hehe... Alhamdulillah untuk template yang ready made cepat je siap cuba bab edit tu dan design header tu ambil masa sikit. Since semua nak yang simple kerja pun jadi cepat dan mudah.

Template Blog Responsive & Design Header Wanyyeomma

Nak tengok full view, boleh klik link di bawah.

2 comments:

  1. akak pun baru ubah template baru...nak edit pun mana yang tahu je...risau terlebih edit,coding bersepah...hancus la jawabnya

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.