Header Ads Widget

New Stories!

6/recent/ticker-posts

Hai Januari Dua Kosong Satu Tujuh


Hai Januari dua kosong satu tujuh! Berdentam dentum la bunyi mercun tengah malam ni sempena menyambut tahun baru. Macam biasa, biasa-biasa je dengan kehadiran tahun baru. Sebut tahun baru mesti orang akan tanya" apa azam tahun baru?". Sangat klise persoalan tu kan. Nak masuk tahun baru je dah siap dengan azam masing-masing.

Kalau dulu rajin juga nak buat wishlist azam tahun baru tapi sekarang niat dalam hati je boleh? Pun boleh lah ye. Masuk tahun baru mesti macam janggal sikit nak tulis date tu. Kadang-kadang tersasul tulis 2016 lagi kan. Awal-awal memang begitu. Dah lama-lama baru sedar dah masuk tahun baru..Haha..pernah jadi macam tu tak kat korang?

Hai Januari Dua Kosong Satu Tujuh
Harap-harap planning untuk tahun 2017 ni menjadi semuanya. Aminnn...

Selamat tahun baru dan selamat bercuti! 



Post a Comment

4 Comments

  1. Happy New Year Blog Sihati Merah Jambu. Smoga terus suksess dan diberikan rezeki melimpah ruah. Amin ;)

    ReplyDelete
  2. fiza. aida nak wish selamat thn baru.
    lom lewat lg nih hi hi...
    moga kita semua baik2 aje this whole year.
    malaysia aman...
    dunia aman...
    amin...

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun, soalan yang jawapannya terang lagi bersuluh ada dalam entri, atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum.

Sekian Terima kasih.