Header Ads

Latest Update
recent

Dekorasi Rumah Warna Pastel


Seronoknya kalau dapat mendekorasi rumah seperti yang kita nak. Tengok rumah orang dekorasi cantik je nak cantik macam tu jugak. Tapi tu lah tak boleh nak ikut sangat sebab kena tengok bajet, keluasan rumah dan kesesuaian jugak kan. Kalau main hentam tema apa pun boleh asalkan sedap mata memandang dan kemas tersusun.

Jarang orang buat dekorasi rumah warna pastel. Nampak cantik sangat bila digabungkan warna warna pastel yang lembut. Macam comel-comel je semuanya kan. Biasanya kalau perabot dan perhiasan warna pastel ,cat dinding mesti warna putih. 

Ruang tamu kombinasi perabot warna tiffany blue dan soft pink. 





Bahagian dapur kombinasi warna soft pink,tiffany blue dan putih.






Cantik juga dekorasi rumah warna pastel ni. Sedap mata memandang warna yang lembut ni. Kalau rasa-rasa suka tema warna pastel ni, boleh ambil inspirasi dari dekorasi rumah warna pastel yang Fiza kongsikan ni dari facebook. Tak pasti siapa pemiliknya. kredit untuk pemilik gambar.



11 comments:

  1. Comel sangaaaaat. Sukanyaaa. Deko impian memang warna pastel2 macamni. Hihi

    ReplyDelete
  2. Cantiknyaaaa....sweet sgt :))

    ReplyDelete
  3. Suka...sejuk je auranya...seronoknya..

    ReplyDelete
  4. Menarikkk :)

    sibodohjangankacau.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. redup mata mmandang smua kombinasi kaler2 ni =)

    ReplyDelete
  6. feehh, cantiknya warna pastel, feveret IQ nih!

    ReplyDelete
  7. haah suka jugak. lembut dan sejuk mata memandang. tp memikirkan ada anak kecik dan anak2 yg sedang membesar. so kekra pilih kaler2 gelap dulu. nnt diaorg dah besar br boleh ambik kaler2 mcm ni hehe

    ReplyDelete
  8. Cantik warna2 mcm ni tp rumah cpt berhabuk cam rumah kitorg yg buat rasa x jd nak buat tema gini..susah nak menten..huhh

    ReplyDelete
  9. sgt sweet, fiza.
    cantik... balik keje, memang lega balik umah.
    releks. fefeeling hotel gitu.

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun, soalan yang jawapannya terang lagi bersuluh ada dalam entri, atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum.

Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.