Buat Duit dengan Affiliate

Thursday, October 23, 2014

Buat Duit dengan Affiliate salah satu cara untuk jana pendapatan secara online terutama untuk mereka yang bergelar blogger selain mendapatkan job advertorial, produk review dan sebagainya. Buat duit dengan affilliate ni boleh dilakukan dengan hanya menulis artikel di blog memandangkan seorang blogger kerjanya menulis di blog. Mudah? Ye, memang mudah.

Affilliate bukanlah program Multi Level Marketing (MLM) tapi affiliate ni adalah komisyen bagi setiap jualan yang terhasil dari blog kita. maksudnya jualan yang terjual daripada link kita.

Walaupun ianya mudah tapi kenalah menulis dengan teknik dan strategi yang betul untuk menghasilkan pendapatan yang banyak. Nampak berbaloi kan dengan hanya menulis blog kita mampu jana pendapatan sendiri. Siapa yang tak nak.

Alhamdulillah setakat ni dah 2 kali komisyen Fiza di masukkan ke dalam akaun walau jumlahnya tak seberapa tapi menguntungkan sebab hanya perlukan modal menulis sahaja :)

Siapakah yang patut baca kitab ini?
  • Sesiapa sahaja yang ada blog. Siapa yang tak ada blog, sila buat blog. Lepas itu, baru dapatkan kitab ini untuk dibaca. Ini kerana, sebahagian besar bahasa yang digunakan hanya mereka yang pernah menulis blog sahaja yang faham.
  • Sesiapa sahaja yang dah ada blog. Tapi masih tak dapat apa-apa hasil dari blog mereka. Satu ringgit pun tak dapat lagi? Ok. Anda memang sangat kasihan.
  • Sesiapa sahaja yang dah ada blog. Tapi nak TAMBAH pendapatan yang lebih lumayan pada setiap bulan. Anda memang tamak. Tapi tak salah tamak pada tempat yang betul.
  • Sekali lagi, sesiapa yang tidak mempunyai blog. Jangan dapatkan kitab ini. Membazir masa anda sahaja.
  • Sesiapa yang dah berjaya dapat puluhan ribu ringgit setiap bulan, anda tidak digalakkan langsung untuk mendapatkan kitab ini.

Dapatkan Kitab Teknik SEO Merah Jambu sekarang 

Harga lebih murah terhad untuk 50 orang terawal sahaja ye. Click "Dapatkan Kitab Teknik SEO Merah Jambu Sekarang" di atas ni


13 comments

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun, soalan yang jawapannya terang lagi bersuluh ada dalam entri, atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum.

Sekian Terima kasih.