Hadiah Top 3 Komentator 2016


Lambat bersiaran blog Fiza hari ni. Hari isnin macam biasalah moody dia lain macam. Monday Blues lah katakan cuma tak berapa nak blues sangat. masih mencari mood mencari idea untuk update blog secara konsisten. Tahun 2017 perlukan beberapa perubahan untuk tingkatkan mutu keunggulan blog selain bersuka-suka update blog. 

Seperti yang Fiza janjikan, Fiza akan berikan hadiah untuk top 3 komentator di blog Fiza sepanjang 2016. Kesemua top 3 komentator mak-mak. Jadi, Fiza fikir elok bagi sesuatu untuk kegunaan rumah atau kegunaan harian. Setelah difikir-fikir dan dengan bajet yang ada dapatlah Fiza beli 3 bantal perhiasan IKEA yang comel ni.

Bolehlah buat perhiasan dalam rumah ke dalam kereta ke. Buat bantal tidur ke bantal busuk pun boleh untuk anak-anak. Harap sudi terima hadiah yang tak seberapa dari Fiza ni. Nak beli hadiah mahal-mahal dan nak bagi pakej percutian belum mampu. Inilah termampu sebagai saguhati untuk menghargai komentator tegar katanya.


Pilihan Fiza beli bantal ni selain untuk kegunaan, lebih mudah nak pos. Nak beli barang berkaca dan material lain takut rosak masa penghantaran. Ye lah kan, kot ada yang tercampak ke. Bila dah rosak, rugi pulak. Jadi, nak kurangkan risiko rosak tu Fiza bagi barang yang friendly pos. 


Nanti Fiza update tracking number ye bila dah pos. Terima kasih sabar menunggu. Tahniah sekali lagi.

14 comments:

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.