Check Perjalanan Flight Dengan Applikasi Flight Tracker

Selalunya kalau ada antara family kita pergi bercuti atau out station di luar negara naik flight, mesti kita susah nak contact semasa dalam perjalanan kapal terbang @ flight tu. Dah tentulah kita risau. Dah sampai ke belum, dah sampai mana? Semuanya buat tak senang duduk.

Biasanya Fiza check perjalanan flight dengan menggunakan applikasi flight tracker. Mudah kalau ada flight tracker ni sebab boleh view secara live flight dan sampai mana mana tu. Kurang sikit risau dapat tahu macam ni pun jadilah.

Jangan ingat kat atas tu tak banyak flight, sekali tengok memang full traffic dia kan. Padahal kalau kita naik tu, tak nampak pulak flight lain. Nak gunakan applikasi ni pun mudah je. Hanya perlu masukkan maklumat flight sahaja dah boleh track.

http://www.azhafizah.com/

Kalau guna PC atau laptop boleh pergi ke Website : www.flightview.com/flighttracker @ flightaware.com/live/

Lebih senang kalau download terus applikasi flight tracker ni dalam handphone. So bila bila masa boleh check dengan syarat ada internet.

MOBILE FLIGHT TRACKER

iPhone Flight Tracker App



Android Flight Tracker App
http://www.azhafizah.com/

2 comments:

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.