Buat Duit Dengan Google Adsense

Friday, November 06, 2015

Zaman sekarang ramai yang suka buat duit secara online terutamanya blogger. Kebiasannya blogger buat duit online dengan memaparkan iklan di blog dan salah satunya dari Google Adsense.
Publishing business (Google Adsense) adalah salah satu internet business yang telah diperkenalkan oleh Google Inc sejak dari tahun 2003 dimana anda boleh menjana pendapatan dengan hanya memaparkan iklan advertiser diblog anda. Bila Iklan tersebut muncul di Blog atau website anda dan pelawat klik iklan tersebut, anda akan dibayar komisyen oleh Google Inc dengan nilai USD. 

Bila nilai dalam USD tu dah tentu banyak nilainya kan. Tapi sebagai orang baru dalam dunia blogger dah tentu pengetahuan kita zero bab memilih pengiklanan yang terbaik. Memandangkan Google Adsense salah satu pengiklanan yang menjana pendapatan yang lumayan, ramai yang berebut nak memohon pengiklanan dengan google adsense.


So Fiza kongsikan disini reference paling bagus Cara buat duit dengan Google Adsense @ Jana Wang Adsense. Boleh belajar dari zero sehingga dapat jana pendapatan. Bagi yang berminat boleh dapatkan E book buat duit  dengan adanya penduan lengkap Raja Adsense Revive ni.

Dalam pakej lengkap tersebut ditunjukkan cara yang mudah  langkah demi langkah, cara demi cara dan teknik demi teknik bagaimana menjana pendapatan secara online melalui google adsense.

Pakej ini akan menunjukkan bagaimana mendapatkan niche market yang menguntungkan dan juga cara bagaimana blog dapat menguasai muka depan pertama enjin pencari Google. Anda tidak akan dapat menjana pendapatan Google Adsense sekiranya blog anda tidak mendapat trafik dari pengunjung.

Oleh kerana itu sangat penting untuk menguasai teknik bagaimana mendapatkan blog anda boleh berada di muka hadapan Google apabila pengunjung mencari maklumat berkaitan dengan kandungan blog anda.

Tak rugi melabur modal yang sedikit untuk jana pendapatan akan datang. Kira berbaloi lah kan dapat duit dari hasil berblog kalau tahu cara yang betul.

2 comments

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun, soalan yang jawapannya terang lagi bersuluh ada dalam entri, atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum.

Sekian Terima kasih.