Dekorasi Bajet

Dekorasi Bajet adalah menjadi pilihan kepada mereka yang sangat menitik beratkan soal bajet. Bila dah ade rumah mestilah nak kena deko bagi nampak cantik kan. Tak semestinya kena keluar bajet yang banyak untuk deko-deko ni. Zaman sekarang banyak dekorasi yang murah boleh dimiliki.

Cumanya kita kena bijak memilih dekorasi yang sesuai dan memilih tema yang betul supaya dekorasi sedap mata memandang. Pada Fiza, dekorasi yang tidak terlalu crowded lebih baik. Simple dan nampak exclusive. Antara dekorasi yang exclusive adalah dari IKEA. Walaupun nampak simple tapi exclusive. Memang agak mahal sedikit tapi worth it dan berkualiti.

Kalau dekorasi untuk bilik nampak cantik macam ni. Ni yang nak terperap dalam bilik je.
dekorasi bajet bilik

Ruang tamu pulak nak ada macam ni.. Memang simple dan nice sangat!
dekorasi bajet ruang tamu

Bagi yang suka masak macam Fiza ni..haa ini dekorasi dapur pilihan. Kemain exclusive ni. Rasa nak dok berangan kat dapur je ni..haishhh.

dekorasi bajet dapur

Bahagian bilik air pulak kalau ada macam ni kat luar sebelum masuk bathroom memang best kan. Boleh siap main lari² kat sini.
dekorasi bajet bilik air

kat luar rumah jangan dilupakan pulak. Ada gazebo sebijik camni pun dah memadai. Bolehlah minum petang kat sini sembang sembang dengan family.

dekorasi bajet landskap

Wahh heaven la ade dekorasi rumah camni. Ini bukan dekorasi bajet namanya ni. Ini dah tahap mewah ni. Kalau nak camni, kenalah ada rumah besar kan. Kemain bermimpi nampaknya. Eh kadang kadang mimpi boleh jadi kenyataan dengan syarat kena usahalah. Mana tahu rezeki Allah nak bagi kan. 

Tapi bukanlah rumah besar je boleh buat dekorasi rumah kurang besar pun boleh. Kena gunakan ruang yang ada dengan bijak. Walaupun kecil tapi pilih dekorasi yang sesuai supaya tak menjadikan ruang bertambah sempit. Nak tahu lebih banyak ilmu dekorasi bajet ni,[KLIK SINI]. Laman Dekorasi bajet yang didatangkan dalam bentuk E book bagi mereka yang berminat dalam dekorasi ni. Memang berguna sangat untuk bajet korang :)


12 comments:

  1. Tengok gambar dekat atas tu , macam teringin nak mempunyai rumah idaman macam tu :D

    ReplyDelete
  2. saya memang suka sesuatu yang eksklusif macam ni

    ReplyDelete
  3. Klu bilik mcm ni lps kawen. Hihik hjg mgu pn xnk kuar. nk lepak lama lama.

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum dan salam singgah sini dik Fizah...lamanyer baru dapat singgah blog ni...rindu rasanyer...cantik2 semua dekorasi rumah kat atas tu...

    ReplyDelete
  5. xpe angan2 dulu pastu usaha,chayok2 sis..nway lau bab dapor ayu suke style island sinki kat tgh2 nmpk obersi sgt hehe

    ReplyDelete
  6. Alahaiii ! Canteknyaaaalah. Kalau terpaksa duduk rumah pun seronok je kalau macam ni. :D

    ReplyDelete
  7. akak mmg suka dekorasi simple dari ikea ni..

    ReplyDelete
  8. Cantiknya...kalo akak suka design simple mcm nih...

    ReplyDelete
  9. Cantikk..simple tapi nampak eksklusif.. Suka2!

    ReplyDelete
  10. cantik kan fiza dalm gmbar tu punya deco..tp xmmpu nk smewah tu..inshallah rumah shida nnt nk hias guna idea sndri yg penting kemas dan bersih :)

    ReplyDelete
  11. rumah tak de anak kecik boleh lagi kot....kalao ada anak kecik..kena tahan sikit la hehehe

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.