Koleksi Pensil Kayu

Monday, November 30, 2015

Assalamualaikum/Salam Sejahtera
Zaman sekolah tadika je guna pensil kayu ni. Zaman sekolah rendah dan menengah dah jarang guna pensil kayu, guna pensil tekan tekan je. Sekarang baru perasan macam banyak pulak pensil kayu dalam pen holder tu. Rasanya pensil kayu dah boleh buat koleksi dah. Jarang guna tapi suka pulak mengasah sampai tajam.

Beberapa batang pensil kayu dari hotel, ada yang dapat percuma juga bila husband ada kursus ke seminar atau bengkel tu. Yang pensil kayu IKEA yang comel tu memang percuma. Kalau rajin baru amek sebabnya dari rumah dah siapkan list senang sikit dan snap gambar je maklumat untuk pick up barang tu kat mane.

http://www.azhafizah.com/

Lepas ni bolehlah kumpul lagi buat koleksi pensil kayu kat rumah. Okay jugak ye idea ni. Mesti seronok kalau lagi banyakkkk

With Love, Sihatimerahjambu

3 comments

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun, soalan yang jawapannya terang lagi bersuluh ada dalam entri, atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum.

Sekian Terima kasih.