Selfie Ring Light Untuk Kaki Selfie


Walaupun jarang sangat berselfie, tetap juga nak ada selfie ring light ni untuk nampak gambar selfie lebih menarik. Kalau nak harapkan flash dari camera phone memang kurang cantik sebenarnya. Masih ada noise kalau menggunakan camera phone di bahagian depan. Untuk nampak bajet ala-ala bergambar di studio, gunalah selfie ring light ni. Paling Fiza suka kesan pada mata tu ada nampak bulatan cahaya putih dan gambar nampak lebih terang tanpa noise bila menggunakan kamera depan.



Siapa yang suka make up tu, lagilah cantik bila ambil gambar. Jadi, perlulah ada satu untuk kaki selfie kan. nak ambil gambar produk pun boleh. Multipurpose! Sebenarnya dah lama dok cari ring light ni tapi yang jumpa agak mahal. Sekarang dah jumpa, Fiza nak jual murah-murah je. Siapa nak?

Packaging Selfie Ring Light

Selfie ring yang sesuai untuk di gunakan pada semua jenis handphone/tab/ipad sebab hanya perlu klipkan je di bahgian kamera phone.

Tanpa menggunakan USB, hanya perlukan bateri size AAA.

Mudah di pasang dan di tanggalkan.

Mempunyai 3 level pengcahayaan. Tekan sekali untuk pencahayaan rendah, tekan dua kali untuk pencahayaan sederhana dan tekan 3 kali untuk cahaya paling terang.

Sangat sesuai untuk selfie dalam keadaan gelap. 


Siapa cepat dia dapat ye.
Size : 84mmx84mm (Diameter)
Harga RM60

Postage RM7 SM | RM10 SS
Whatsapp : 012-9072776


2 comments:

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.