Mood Bercuti is ON


Terbengkalai sekejap blog sementara bagi laluan untuk mood bercuti this weekend. Percutian pertama tahun 2017. Nak jugak update percutian pertama di tahun baru katanya. Bukanlah bercuti sangat pun. Percutian yang tak di rancang. Kebetulan teman adik ipar untuk saringan kesihatan dan Ujian Kecergasan Jasmani Kebangsaan (UKJK) selama 2 hari. Jadi, sambil tu kita bercuti lah sekali. Sambil menyelam tengok sekali permandangan dalam air tu. Eh, pepatah mana pulak ni???

Makanya, selama bercuti ni haruslah manfaat cuti dengan sebaik mungkin. Bukan senang nak bercuti ambil angin di tempat lain. Dah plan dah nak buat aktiviti hiking. Kalau nak pergi sendiri memang entah bila. Jadi, bila dah tersampai ada kesempatan kita buat aktiviti hiking selagi boleh.Baru nak rasmikan hiking gear yang belum sempat nak guna tahun lepas.

Mood Bercuti is ON

Untuk clients yang tersayang, harap bersabar tunggu draft design minggu depan ye. Bagi chance Fiza berjauhan dengan PC seketika. Doakan semuanya berjalan dengan baik. Aaminn...
Mood Bercuti is ON

9 comments:

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.