Cheque Nuffnang Cashout Bulan September

Monday, November 07, 2016

Assalamualaikum/Salam Sejahtera

Bulan Oktober takde rezeki nak cashout Nuffnang sebab earnings dah sendu benar rasanya. Ni yang betul-betul nak merajuk ni. Tapi masih setia jugak dengan Nuffnang. Sampai bila tak tahu lah. Tunggu masa je kot nak tarik keluar segala iklan Encik Nuffnang tu kalau dah dapat yang lagi bagus. Tapi sebelum tu haruslah kena maintain traffik blog juga. Kalau tak, mana nak dapat pendapatan yang lebih berbaloi. Kalau bertukar pun traffik blog tak bagus, tak menjadi jugak kan.


Kalau bulan oktober tak dapat cashout, dapatlah cashout bulan September hari tu. Alhamdulillah selamat sampai cheque pagi ni. Dapatlah tambah duit tabung sikit kan dari takde lansung. Janji ada. Syukur dah tu. Awal sikit lah dapat kali ni sebab kalau sebelum ni tengah-tengah bulan baru dapat. Pada yang belum dapat tu bersabarlah ye. Ada rezeki masing-masing.
With Love, Sihatimerahjambu

10 comments

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun, soalan yang jawapannya terang lagi bersuluh ada dalam entri, atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum.

Sekian Terima kasih.