Design Logo ovendanloyang


Kagum dengan mereka yang dah ada bisnes sendiri. Tak kiralah yang sedia ada kerja tetap atau memang fokus pada bisnes. Buat bisnes ni lebih menguntungkan tapi kena pandai berniagalah kan. Salah satu bisnes yang paling laku adalah bisnes makanan dan ramai dah jual secara online je. Ye lah kan, hari-hari kita perlukan makanan. Jadi, potensi orang orang nak order hari hari-hari tu tinggi.

Tahniah buat kakak blogger ni yang dah mulakan bisnes yang diberi nama oven dan loyang. Terima kasih masih berminat untuk membuat tempahan design dan ini order kali ke berapa pun dah lupa. Masih mengekalkan warna purple dan pink. Mesti warna favourite kakak ni. Setelah beberapa draft di reject, akhirnya inilah design yang terpilih. Tak tahu nak cerita details, jadi biar gambar berbicara.


Oven dan loyang menjual brownies, assortedSandwich, cakes, cupcakes, cream puff, cheese tart, congo bar dan juga door gift. Kalau tengok instagram ovendanloyang ni gerenti korang kecur air liur nak makan pagi-pagi ni jugak. Kalau berdekatan dengan Sungai Buloh tu bolehlah order ye.

1 comment:

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.