Skrip Pukau Pelanggan Meningkatkan Jualan

Rata rata peniaga yang berjaya adalah peniaga yang mengamalkan skrip pukau pelanggan untuk meningkatkan jualan dan melariskan jualan mereka. Ini bukan pukau biasa biasa je tau. Memang betul betul berkesan! 

Sebelum ada yang salah sangka tentang ilmu pukau pelanggan ni, Fiza nak beritahu dulu bahawasanya teknik pukau pelanggan ni takde kaitan lansung dengan teknik pukau yang diamalkan oleh bomoh, bukan juga teknik santau orang ataupun sebarang teknik khurafat yang bercanggah dengan agama

Ini adalah teknik pukau pelanggan yang sebenar yang mampu mengubah diri menjadi jurujual luar biasa dari biasa biasa. Macamana cara nak "Pukau Pelanggan" sehinggakan mereka ingin membeli produk jualan?


Sekiranya anda peniaga yang masih lagi tercari-cari cara untuk meningkatkan jualan perniagaan anda, Fiza akan kongsikan kepada anda semua teknik bagaimana boleh “kuasai pelanggan” dengan ilmu “Pukau”.

Salah satu faktor mengapa peniaga masih lagi belum mampu tingkatkan jualan mereka adalah kerana mereka lemah untuk membuat ayat jualan yang memukau pelanggan.

Tak tahu nak tulis ayat jualan tu dah satu hal. Satu hal lagi. Bila dah dapat pelanggan yang berminat untuk membeli, mereka memang tak tahu macam mana cara yang betul dan professional untuk menjawab pertanyaan pelanggan. Senang cerita mereka tak tahu macam mana nak yakinkan pelanggan untuk membeli produk/servis dari mereka. Sedih betul!

Kajian membuktikan 50% ke 90% orang membeli kerana EMOSI. Dengan penulisan copywriting yang betul serta penggunaan ayat dan perkataan yang betul anda mampu menukar prospek anda kepada pelanggan anda dalam sekelip mata.

Ini kerana Copywriting seolah-olah ayat-ayat komunikasi yang digunakan oleh jurujual untuk menyakinkan prospek mereka untuk membeli. Teknik Pukau ini sesuai untuk semua usahawan yang menjalankan perniagaan:
  • Jual Produk Digital (Ebook, Audio,Video,Webinar dll)
  • Affiliate (Agen Produk Digital)
  • Jual Produk Fizikal (Perfume, Produk Kesihatan,Quran Digital dll)
  • Perniagaan Dropship (Agen Produk Fizikal)
  • Servis dan Perkhidmatan (Buat website, Design dll)
Jika anda salah seorang dari kategori di atas, dapatkan Skrip Pukau Pelanggan dengan segera sementara harga masih dalam promosi. Klik sini >> Beli E Book Skrip Pukau Pelanggan. Dapatkan harga promosi untuk pembeli terawal.

Kandungan E book Skrip Pukau Pelanggan:
Modul 1 - 3 Saat Pukau Perhatian Pelanggan
Modul 2 - Closing Gaya Elit
Modul 3 - Strategi Duit Pantas
Modul 4 - Skrip Ajaib Follow Up Pelanggan
Modul 5 - Panduan Guna Aplikasi Percuma
Modul Tambahan - Panduan Guna Aplikasi Intelligent Lite
Bonus 1 - Teknik Gambar Memikat
Bonus 2 - A Sense Of Urgency
Bonus 3 - 7 Kesilapan Admin Mengurus Fanpage
Bonus 4 - VIP Premium Client Support

Antara testimoni peniaga yang telah menggunakan skrip pukau pelanggan.
http://www.azhafizah.com/

http://www.azhafizah.com/


2 comments:

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.