Telur Ayam Goreng Segera Untuk Orang Yang Malas?

Seperti yang Fiza nampak di facebook, ada pengguna facebook berkongsi pek telur ayam goreng segera kapsyennya mengatakan " Ini bukan lagi pemalas na'uzubilla himinzalik, Ini dah tahap pemalas a'uzubilla himinash syaitonirrajim dah ni".

Pada pendapat Fiza lah kan. Sebenarnya ini satu pilihan bagi mereka yang betul memerlukannya. Mungkin berguna bagi mereka tapi tidak pada kita. Pilihan masing² sebenarnya. So kena fikir positif je la. Kapsyennya mungkin sekadar bergurau.
Sumber dari facebook
Walaupun ada yang segera atau malas macamana pun, tetap nak telur goreng original jugak barulah sedap! Dan walaupun tak tahu goreng telur sekalipun. Belajar je. Bukan semua tempat ada jual telur ayam goreng ni..hehehe kalau mak mertua suruh goreng telur gelabah pulak nanti kan. 

7 comments:

  1. ade jugak eh telur ayam segera ni..hehehe..

    ReplyDelete
  2. baru first time tengok pek telur ayam segera ni.
    hehehee.. mcm2 adaaaa

    ReplyDelete
  3. kawan ada post dlm whatsapp group..kelakar betul..agak² la..;p

    ReplyDelete
  4. memang pernah nampak ada jual kat supermarket..
    untuk orang2 yang travel atau backpakers sesuai lah kot.. kalau macam kita yang mak2 ni usah lah pakai yg instant mcm ni.. mmg pemalas a'uzubilla himinash syaitonirrajim namanya.. hahaha

    ReplyDelete
  5. wahhhhhhhhhhhhh tak pernah terpikir ada telur goreng segera dalam pek....kejap lagi tah apa lah yg ada dlm pek....ni diluar kawalan imaginasi nih....samalah saya..saya tetap akan pilih telur goreng yg ori punya!!!khasiat pon lebih bnyak dr yg dalam pek barangkali ^^

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.