Cara Tarik Followers Instagram dengan Menggunakan Kuasa Instagram

Sunday, October 18, 2015

Menjadi trend sekarang berniaga melalui instagram. Tapi kalau followers tak ramai, macamana nak promote produk yang dijual di instagram tu? Nak tahu cara tarik followers dengan menggunakan kuasa instagram? Mesti nak tahu kan!

Samada nak tarik followers untuk memasarkan produk dan meningkatkan jualan produk ataupun sekadar suka² nak followers ramai pun boleh. Cara yang Fiza ingin kongsikan tidak mengambil masa yang lama untuk kumpul 1000 followers. Paling cepat 2 minggu sahaja. Berbaloi kan? 




Sumber gambar dari google 
Itu bergantung kepada barang apa yang ditawarkan kepada customers. Apepun, tidak menjadi masalah, barang apa sekalipun yang ditawarkan jika kena pada caranya, pasti ada pembeli. 

Dengan cara ini juga, tidak perlu mengeluarkan modal untuk membeli followers atau membayar upah pengiklanan kepada instafemes. Kira jimat juga. Ini salah satu alternatif la jugak. Ramai juga menggunakan perkhidmatan instafemes. Ikut bajet masing² orang kata.

Cara tarik followers ni telah berkesan dan hasil followers adalah asli dan bukannya sekadar bot / followers hantu. Boleh dapatkan e-book The Power Of Instagram dengan harga RM50 terhad kepada pembeli terawal. Harga asal RM200. So haruslah peniaga online instagram grab sekarang promosi yang ada ni. Sangat membantu dalam perniagaan. Cuma perlu follow langkah yang diberikan. Mudah!
http://www.azhafizah.com/


Modul E-Book
MODUL 1 : KENAPA INSTAGRAM
MODUL 2 : KENALI INSTAGRAM (BAGI AMATURE)
MODUL 3 : PROFIL BUSINESS PEMIKAT PELANGGAN
MODUL 4 : TIPS PEMASARAN INSTAGRAM
MODUL 5 : EFFECTIVE POST
MODUL 6 : FOLLOWERS
MODUL 7 : SET AND GO
MODUL 8 : TEKNIK RAHSIA SAYA! *SHHH*

Teknik ini sangat mudah untuk digunakan walaupun :
1- Baru mengenali instagram
2- Budak sekolah
3- Orang paling sibuk SEDUNIA
4- Suri rumah kepada 10 orang anak
5- Peniaga yang buntu kenapa Instashop nya tidak membuahkan hasil

4 comments

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun, soalan yang jawapannya terang lagi bersuluh ada dalam entri, atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum.

Sekian Terima kasih.