Cara Mudah Buat Kedai Online Amazon Sendiri Dengan Sistem Nichify

Berminat untuk jana pendapatan online dalam nilai USD, ada cara mudah Buat Kedai Online Amazon sendiri dengan Sistem Nichify. Bagi dah tahu tentang program affiliate mesti dah faham macamana untuk jana pendapatan dengan mudah. Bagi yang tak faham atau tak tahu boleh teruskan membaca.

Apakah  program affiliate? 

Program affiliate adalah satu sistem "agen" secara online. Tiada modal diperlukan. Kita boleh mempromosikan produk-produk dari penjual, dan mendapat komisen apabila kita dapat menghasilkan jualan. Semua jualan dihasilkan secara online dengan kaedah pemasaran Internet. Kerja paling mudah sebab tak perlu berjumpa customer atau membeli produk terlebih dahulu.

Ini bukan MLM, forex atau sebarang scam. Sistem affiliate ini adalah sah di sisi undang-undang, dan 100% patuh pada syarat-syarat.

Kedai Online Amazon pula merupakan kedai online antarabangsa yang boleh dicapai oleh pengguna serata dunia.

Apakah kaitan affiliate, Amazon dengan sistem Nichify?

Sistem Nichify menggunakan program affiliate dari Amazon, tetapi dengan cara yang berbeza. Affiliate lain mempromosikan produk secara terus ke laman Amazon dan hanya mendapat komisen jika jualan dihasilkan dalam masa 1 hari.

Dengan sistem Nichify, kita boleh membina kedai online anda sendiri. 

Pengguna akan membeli produk yang mereka inginkan didalam kedai online lain. Apabila mereka ingin membayar, barulah sistem Nichify akan menghantar mereke ke laman Amazon dengan ID affiliate atau agen anda. Dengan cara ini, anda mendapat komisen kalau jualan dihasilkan dalam masa 90 hari!

Bukan konsep "drop shipping"

Tidak. Ia jauh lebih mudah dari drop shipping kerana anda tidak perlu membuat pesanan dari pengilang atau pembekal. Pengguna hanya buat bayaran terus ke Amazon, menggunakan pautan istimewa anda (link affiliate anda).

Amazon akan membayar komisan dalam USD melalui cek ke alamat rumah. Cek ini boleh ditunaikan di mana-mana bank tempatan dan akan mengambil masa 3-4 minggu untuk clear. Cuba bayangkan kalau dapat hasilkan USD100 secara komisen, sebenarnya kita dapat lebih dari RM400 untuk usaha yang sama! Boleh buat ribuan ringgit dengan hanya kedai Online Nichify ni.

Dengan sistem Nichify  juga boleh buat blog atau minisite dengan mudah. Tonton video Kedai Affiliate Amazon Siap Lengkap Dalam 5 Minit Sahaja! Boleh dengar penjelasan lengkap mengenai sistem Nichify ini serta demo membuat blog.

Sistem Nichify sangat membantu mereka yang menjalankan bisnes kedai online sendiri dengan hanya 5 minit semua dah siap sedia. Hanya perlu mulakan sahaja. Boleh juga untuk menjual produk sendiri.

Anda bila lagi nak jadi pengguna Nichify?

Apa alasan anda sebenarnya?
  • Tiada modal? Hmm kalau modal RM190 sekali bayar untuk setup kedai siap lengkap pun kira mahal, tetapi nak beli Samsung model baru tak fikir dua kali, tak tahu nak cakap apa..
  • Tiada masa? Takkan tak boleh luangkan 5 minit setup kedai, dan sejam sehari bekerja dari rumah untuk menjana pendapatan online?
  • Kurang teknikal? Kalau sistem Nichify dikira "teknikal".bermaksud nak buka laptop anda login ke Windows pun dah kira "teknikal" lah.
  • Newbie Internet? Kami sediakan bantuan grup FaceBook, panduan lengkap PDF, dan tutorial video untuk semua pembeli..
Boleh dapatkan sistem Nichify dengan harga promosi diskaun 90% sebelum tamat 3 November 2015. Ada 12 hari peluang untuk menjana pendapatan dalam USD. Rebutlah peluang yang ada dan kongsikan artikel ini kepada mereka yang suka jana pendapatan secara online.

6 comments:

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.