Honeymoon yang Romantik dan Mewah di Villa Samadhi

Kalau teringin nak merasa honeymoon yang romantik dan mewah, Villa Samadhi Hotel tempat paling menarik di Kuala Lumpur. Walaupun Kuala Lumpur, kota besar yang sentiasa sibuk tapi jangan disangka takde tempat honeymoon yang awesome macam Villa Samadhi  ni. 
Villa Samadhi's facade is a design-collage of natural elements; of bamboo, dried grass and salvaged timber all raw yet refined, of earth tones and charcoal floors accented by bursts of contrasting colored fabrics and specks of exquisite Asian antiques.
Welcome to your 'rustic-luxe' retreat. Lay your body on our plush bed for a night and your 'Samadhi' will reignite. your state of mind.-samadhivillaphilosphy
Fiza baca view pun dah macam tertarik nak pergi. Cuma rezeki untuk honeymoon belum ada lagi. InshaAllah, one day harap boleh stay sini 1 night ke kan? Mana tahu ada rezeki dapat stay Percuma ke...wahhh. Untung sangat! Siapa yang tak nak!


Apa yang menariknya setiap bilik mempunyai design yang berbeza dan keunikan tersendiri. Kalau banyak bajet boleh menginap lain lain bilik kan. Jom kita view beberapa gambar bilik yang ada.





Mandi Mandi Restaurant

Terdapat restaurant yang selesa, unik dan yang penting ciri ciri romantik tu mesti ada.

Lagoon

Menikmati angin luar lepak kat tepi lagoon ni memang menenangkan.



Wow sangat Villa samadhi ni kan. Ada bajet akan datang boleh honeymoon kat sini je dekat. Lagipun belum rasa honeymoon sebenar lagi. =__='

Untuk Maklumat Lanjut.
Website
www.villasamadhi.com.my

Facebook

Lokasi
Villa Samadhi Hotel Kuala Lumpur
No. 8, Pesiaran Madge off Jalan Madge,
55000 Kuala Lumpur,
Malaysia

Contact
603 2143 2300

Email

Sumber gambar dan maklumat dari Website, Facebook Villa samadhi dan carian google

No comments

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.