Dekorasi Bingkai Gambar di Dinding


Proses mengecat dan menghias rumah selepas cat dah lama siap selepas raya haritu. Baru sekarang nak berkongsi sikit dekorasi bingkai gambar di dinding selepas cat. Sajalah ambil mood baru lepas ruang tamu bertukar mood baru dengan suasana baru.

Idea dekorasi bingkai gambar di dinding ni Fiza ambil dari idea cara susun atur frame gambar di dinding yang pernah Fiza kongsikan sebelum ni. Dapat juga merealisasikan idea tu untuk ruang tamu sendiri. Kebetulan semua jenis dan warna bingkai nampak sesuai je dengan berlatar belakang warna cat lighthouse view (Kansai Paint). Pada asalnya nak beli bingkai yang sama warna semuanya tapi alang-alang dah macam okay je tu, terus tak jadi beli bingkai baru. Nampak cantik juga walaupun bingkai lain-lain jenis dan warna. Kira seni jugaklah ni kan. Okay tak susun atur macam ni?


Ni saja nak view dari sudut cermin lain yang menggunakan cat Neptune's Castle dari kansai paint juga. Memang dah lama aim nak warna ala-ala navy blue ni untuk nampak macam rustic tapi sepatutnya kena beli warna gelap lagi ni. Takpelah dah siap cat pun. Nak mengecat jenis warna gelap ni agak menyusahkan dan menggunakan lebih banyak masa dan cat. Dah siap puas hati!



Opsss terselit pulak stok premium chaleef cookies kat situ. Siapa nak boleh order kat Fiza ye. Iklan pulak tetiba.

4 comments:

  1. rumah akak tak deco apa pun lagi...banyak nak renovate lagi tu...dah cantik nanti baru tunjuk..hahaha...warna cat tu cantik fiza...

    ReplyDelete
  2. cantiknya bingkai bulat tu.. kreatif lag fizah ;)

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.