Trend Doorgift Popcorn

Majlis kahwin zaman sekarang, macam-macam jenis doorgift ada. Kalau zaman dulu, takde bunga telur macam tak sempurna majlis kahwin. Tapi zaman sekarang, takde bunga telur tak jadi masalah. Macam-macam jenis doorgift ada bagi menggantikan bunga telur tapi ada juga yang bagi keduanya sekali sebab tak nak melupakan trend bunga telur tu.

Selain makanan, ada juga barangan lain untuk doorgift seperti Kipas tangan, gelas dan lain-lain. Semuanya mengikut bajet masing-masing. Masa Fiza kahwin dulu ada bunga telur dan juga doorgift (biskut aiskrim dalam balang kaca).

Baru-baru kenduri sedara sebelah mertua dapat doorgift popcorn pulak. Sebelum ni pernah nampak juga doorgift popcorn tapi dalam plastik. Idea trend doorgift popcorn ni menarik lagi-lagi kalau letak dalam balang macam ni. Balang tu boleh simpan atau boleh guna untuk kegunaan kat rumah. Bagus juga kan. Dahlah warna pink. Of courselah Fiza suka! Lagi best kalau popcorn tu jugak warna pink. Hehe..


Untuk mereka yang bakal buat majlis kenduri nanti bolehlah menggunakan idea doorgift popcorn. Apepun semuanya kena ada bajet masing-masing. Jangan ikut trend tapi ikut bajet. Betul tak?

5 comments:

  1. wahhh.. makin pelbagai ek sekarang ni...

    pssttt.. Terima kasih sudi join Segmen Nak URL Blog #26

    Senarai peserta telah di update di http://www.mialiana.com/2016/10/senarai-url-blog-26.html

    - Mia Liana -

    ReplyDelete
  2. Wah, sedap.... leh tgk wayang lepas kenyang makan.hahaha~
    Nona salu dapat kicap...
    betul tu, ikut bajet kan...

    so nona nak mntk pendapat sikit, leh komen entri ni takk..kalau sis, hadiah ape sis salu bg for pengantinn? btw, comel tak sy dlm tu, ahaha.kbai... meh singgah

    http://nonasani.blogspot.my/2016/10/selamat-pengantin-baru-wawawan-perak.html

    ReplyDelete
  3. Memang sekarang trend bagi popcorn pulak kan

    ReplyDelete
  4. sekarang memang tengah femes doorgift bagi popcorn. Bukan setakat wedding, hari tu tengok doorgift birthday party pun ada :)

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.