Juara Dan Senarai Pemenang AJL 30 Anugerah Juara Lagu 2016

Sunday, January 24, 2016

Assalamualaikum/Salam Sejahtera
Tahniah buat Juara Dan Senarai Pemenang AJL 30 Anugerah Juara Lagu 2016 malam ni. Adatlah kalah dan menang dalam pertandingan dan adatlah juga ada yang berpuas hati ada yang tidak. Tapi keputusan muktamad dan mereka yang menang layak menerimanya. 


Anugerah Juara Lagu 30 mempertandingkan 12 buah lagu terbaik yang telah terpilih untuk ke pentas akhir AJL 30 dan dinilai oleh barisan juri professional iaitu Datuk Mokhzani Ismail selaku Ketua Juri, Helen Yap, Edry Hashim, Louque, Jennifer Thompson, Azmeer dan Taja (Meet Uncle Hussain).

Juara Dan Senarai Pemenang AJL 30 Anugerah Juara Lagu 2016

Juara AJL 30

Potret - Akim & The Majistret 

Naib Juara AJL 30

Assalamualaikum - Faizal Tahir 

Tempat Ketiga  AJL 30

Hanya Namamu - Caliph Buskers 



Vokal Terbaik AJL 30

Tak Pernah Menyerah - Dayang Nurfaizah

Persembahan Terbaik AJL 30

Potret - Akim & The Majistret 




With Love, Sihatimerahjambu

Post a Comment

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun, soalan yang jawapannya terang lagi bersuluh ada dalam entri, atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum.

Sekian Terima kasih.