Fesyen Baju Raya Sihatimerahjambu Dengan Warna Bold

Pejam celik pejam celik, kurang lebih 10 hari lagi umat islam akan menyambut Hari Raya Aidilfitri. Macamana dengan persiapan hari raya kau orang semua? Ada yang dah siap sedia sebelum Ramadhan tiba lagi. Tak kurang juga yang buat persiapan last minute.

Bila hari raya tiba, paling tidak pun baju raya mesti bertukar baru. Apa tema baju raya kau orang tahun ni? Fesyen apa yang kau orang pilih untuk tahun ni. Macam biasalah, tema dan fesyen baju raya mesti ikut trending. Trending fesyen raya tahun 2017 ni rasanya back to classic/Traditional seperti baju kurung, baju kebarung dan kebaya. Tak ketinggalan juga, fesyen terkini seperti kurung moden, peplum, fishtail, kepuk-kepuk, berbulu, lace dan sebagainya.

Warna Bold Pilihan Sihatimerahjambu

Tahun ni Fiza memilih kelainan sedikit seperti tahun sebelumnya. Walaupun minat teruk dengan warna merah jambu, tapi untuk tahun ni Fiza memilih warna bold untuk tema baju raya sedondon dengan husband. Warna navy blue nampak menarik juga ataupun burgundy.

Fesyen Baju Raya Sihatimerahjambu

Tahun ni Fiza pilih fesyen back to classic/tradisional. Mungkin juga akan memilih baju kurung sahaja. Nak nampak moden sikit, pilih jenis kain satin yang memberikan kesan shining.

Demi memenuhi impian baju raya tahun ni, Fiza perasan Baju Kurung Qasidah (Navy Blue) sangat menepati citarasa yang Fiza mahukan kombinasi tradisional dan moden. Ringkas, nampak ayu dan sopan.  Tak terlambat untuk shopping di Lazada Malaysia sempena Riang Raya Sale.

Marhaban Ya Ramadhan dan Riang Ria Raya sale

Marhaban Ya Ramadhan dan Riang Ria Raya Sale ( 19 Mei sehingga 30 Jun 2017), sale kaw kaw sehingga 90%.


Tak lengkap outfit hari raya tanpa tudung. Nampak lagi tradisional, baju kurung di sesuaikan dengan tudung bawal. Lagilah nampak ayu dan sopan. Pilihan Fiza, jenis tudung bawal bercorak untuk disesuaikan dengan baju kurung warna bold plain. Cuci-cuci mata di Lazada banyak corak tudung aidijuma yang cantik-cantik. Banyak juga yang out of stock. Memang kena beli cepat-cepat sebelum kehabisan stok.


Jom cepat kita serbu Lazada shopping baju raya. Tak payah nak bersesak dengan orang ramai di Shopping Mall. Kena cepat sebelum abang pos laju bercuti. Nak shopping baju fesyen lain, tekan link di bawah.

Riang Ria Raya Fashion- http://www.lazada.com.my/riang-ria-raya-fashion/

Persoalan : Apa tema warna dan fesyen baju raya kau orang?
Kalau kau orang nak shopping dengan voucher tanpa keluarkan duit, Jom sertai Lazada Ramadhan Raya Blogger Contest yang sedang berlansung sekarang. 3 Pemenang akan dipilih setiap minggu.

14 comments:

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.