Formula Kurus. Hilang 20kg Dalam 5bulan!

Nak kurus! Itulah azam yang tak tercapai setiap tahun, asyik carry forward je azam tu. Tahun depan tak payah carry forward dah, tahun ni kasik settle kurus dengan sihat dengan menggunakan Formula Kurus. Hilang 20kg dalam masa 5 bulan! Hebat tak? Tapi bukan Fiza la. itu orang lain yang dah cuba formula kurus ni.

Dia yang telah berjaya kurus dengan formula kurus. 

http://www.azhafizah.com/
Caranya tanpa perlu bazirkan duit beli supplement bagai. Sesiapa je boleh kuruskan badan. Tak adil rasanya kalau nak kuruskan badan hanya mampu di lakukan oleh mereka yang berduit dalam membeli supplement, peralatan dan sebagainya.

Nak beli suplemen kesihatan dan ubat ajaib kuruskan badan pun mencecah ratusan ringgit seminggu/sebulan macam tu. So, dah  tentu mereka yang banyak duit sahaja yang boleh kuruskan badan. tidak benar sama sekali ye.

So Fiza nak kongsikan beritahu  formula kurus yang terbaik iaitu
  • Cara diet pemakanan yang seimbang yang sebenar
  • Cara senaman, kekerapan senaman dan teknik senaman.
  • Bagaimana memastikan gaya hidup sihat selamanya.

Kalau betul betul nak kurangkan berat badan dan hidup lebih sihat kena yakin dan perlu berubah dari sekarang. Yang penting kena disiplin okay. Kalau ada  bajet lebih, boleh beli beberapa peralatan senaman yang terbaik untuk kesihatan.
http://www.azhafizah.com/

Antara yang terdapat dalam Formula Kurus.

  • Membina asas otot.
  • Memastikan pemakanan yang hanya menyumbang pengurangan berat badan. 
  • Mengelakkan kecederaan ketika proses mengurangkan berat badan.
  • Jadual yang terbaik untuk bersenam TANPA perlu menyeksa diri.
  • Mengawal pemakanan TANPA perlu menyeksa perut.
  • Paling penting – mengurangkan berat badan dengan optimum – bukan maksimum, supaya kekal kurus selamanya.
  • Jadual pemakanan secara spesifik.

9 Sebab Kenapa Perlu Dapatkan Formula Kuruskan Badan Hari Ini Juga

  1. Ebook ini membantu pembaca keluar daripada kegagalan pengurusan berat badanyang tidak berkesudahan (tempoh yang realistik 3 bulan ke 6 bulan atau kurang)
  2.  Apabila sudah mencapai berat badan dan bentuk badan ideal, pembaca akan dipandukan untuk terus mengekalkan momentum. Sangat penting untuk menjadikan gaya hidup sihat ini berkekalan.
  3. Formula disediakan untuk menentukan kadar pengambilan kalori pemakanan serta jenis aktiviti untuk membakar kalori dan lemak berlebihan. Turunkan berat badan dengan makan dan aktif. Tidak ada “extreme diet”. Hanya perlu makan cara betul walaupun lebih untuk kekalkan kecergasan.
  4. Bagi mencapai bentuk badan terbaik dalam hidup, apa yang penting ialah ukuran setiap bahagian badan dan peratusan lemak badan, bukan berat badan sahaja. Panduan disediakan untuk pengukuran badan.
  5. Langkah demi langkah set perancangan daripada dan pakar-pakar pemakanan dan kecergasan yang hebat. Kami boleh lakukannya dan telah berjaya mencapai keputusan yang memuaskan. Sesiapa juga mampu lakukannya.
  6. Boleh berinteraksi atau bertanya soalan kepada pasukan kami secara online di"Premium Membership Group”. 
  7. Dapat ilmu dan servis yang sebegini hebat dengan harga yang sangat murah. Boleh lantik “expert/qualified personal trainer” atau membeli program latihan nutrisi dan senaman mereka. kena sediakan ratusan bahkan ribuan ringgit (atau dollars?) untuk hasil yang sama.
  8. Boleh mencapai berat badan ideal melalui cara “manual” (pemakanan dan senaman) tanpa “extra cost" (supplement). 
  9. Jika  tidak berjaya turunkan sekurang-kurangnya 2 KG dalam masa 4 minggu, pihak kami pulangkan wang korang 100%. Korang berhak menentukan "rating" kualiti servis daripada pihak kami. (Syarat: korang telah mengamalkan tips2 yang diberi dengan komited & konsisten).

Untuk Pembelian E book Formula Kurus, Klik banner ni.

3 comments:

  1. heheheehe...
    sy nak kena cr tips tambah berat...
    makin banyak makan makin trn berat

    ReplyDelete
  2. nak kurus gak.. tp malas nak exercise & diet caner tu? hiihi

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.