Tri Gold Eyecare Merawat dan Pulihkan Mata Rabun


Tri Gold Eyecare Merawat dan Pulihkan Mata Rabun | Masalah rabun dan masalah silau yang dihadapi sekian lama memang menjadi satu masalah pada Fiza. Cermin mata dan kanta lekap tak dapat dipisahkan sejak rabun dari tingkatan 3. Akibat dari menghadap PC dalam tempoh agak lama dan tengok TV dalam jarak yang dekat...mungkinlah.

 Tri Gold EyeCare : Cuma ambil 1 sudu besar, 2 kali sehari selepas makan

Sekarang pulak memang kerjanya hadap PC, bertambah lagilah power cermin mata Fiza ni ha. Kalau di rumah biasanya memang Fiza pakai cermin mata dan bila keluar pakai kanta lekap sebab tak nak nanti tudung kembang tepi sebab pakai cermin mata. Jadi masalah bila nak cepat bersiap, nak pakai kanta lekap lagi nak bersiap lagi. Kadang² tu kalau mata tak cukup tidur akan bagi masalah pada mata bila pakai mata lekap. Kadang² boleh tertidur masa pakai kanta lekap. Bahaya betul.

Lagipun agak leceh sebenarnya nak pakai kanta lekap dan juga cermin mata ni kan. Tapi nak buat macamana dan itu je la boleh buat mata ni nampak dengan jelas. Tapi dengan adanya Tri Gold Eyecare ni sekurang kurangnya dapat membantu dan ini adalah alternatif untuk mengurangkan rabun mata.

Diberi peluang mencuba produk Tri Gold Eyecare memang seronok bukan kepalang. Ye lah, ingatkan bila dah rabun memang susah nak rawat dan kembalikan penglihatan yang sempurna tanpa cermin mata dan kanta lekap ni. Sekurang²nya dapat dirawat. Betul tak?


Sebelum Fiza cerita pengalaman Fiza bersama Tri Gold Eyecare ni Fiza perkenalkan dulu produk Tri Gold Eyecare ni merupakan minuman kesihatan untuk masalah rabun mata, silau mata, penglihatan kabur dan sebagainya yang diformulasikan daripada :

1. Lutein 1.00 
2. Ekstrak Bilberry 1.00 
3. Ekstrak Sunflower seed 1.00 
4. Ekstrak Carrot 1.00 
5. Ekstrak Tomato 1.00 
6. Ekstrak Broccoli 1.00 
7. Ekstrak Elderberry 1.00 
8. Ekstrak Apple 1.00 
9. Lain-lain 92.00 

Isi Kandungan:
• Lutein berfungsi untuk melindungi fungsi penglihatan, mencegah katarak mata dan memperkuatkan retina. 
• Ekstrak Bilberry digunakan mengatasi gangguan pembuluh darah dan penyakit mata karena mengandung zat aktif yang disebut antosianosida atau lebih dikenal dengan antioksidan. 
• Ekstrak Sunflower Seed merupakan sumber yang sangat baik dari vitamin E dan bertindak sebagai antioksidan. 
• Ekstrak Lobak merah berfungsi untuk mencerahkan penglihatan mata disamping membantu menguatkan imuniti, memperbaiki pencernaan, menormalkan metabolisme. 
• Ekstrak Tomato bertindak untuk mengurangkan lingkaran gelap bawah mata. 
• Ekstrak Brokoli mempunyai beberapa zat gizi seperti vitamin A, B, C, K, dan mineral seperti kalsium juga zat besi bertindak menjaga kesihatan mata. 
• Ekstrak Elderberry berfungsi merawat mata yang kabur. 
• Ekstrak Apple berfungsi memberikan kesihatan pada mata dan penglihatan. 

Kegunaan/Khasiat
• Membantu mencerahkan penglihatan mata. 
• Mempunyai kandungan antioksida yang tinggi.
• Melindungi mata dari sinaran yang tidak elok. 
• Mengurangkan masalah rabun mata dan silau 
• Mencantikkan mata dan menghilangkan lingkaran gelap bawah mata.


Semua adalah bahan² yang terbaik untuk rawat dan pulihkan mata yang bermasalah. Pertama kali cuba Tri Gold Eyecare ni, untuk rasanya seperti rasa oren scott emulsion. Memang sedap! So takdelah rasa liat nak makan supplement macam ni kan. Lagi teruja nak makan selalu adalah! Siapa yang tak nak mata dia cantik dan sihat kan.

Fiza start ambil awal bulan March dan sampai ke hari ni kalau kat rumah Fiza dah kurang pakai cermin mata kalau tengok TV dari jarak yang jauh dan kalau tengok jam kat dinding boleh nampak sikit dari kabur terus macam selalu memang kena pakai cermin mata.

Bila dah boleh nampak jelas sikit memang kurang dah pakai cermin mata ni dan tiada masalah untuk hadap PC sebab dah ada supplement Tri Gold Eyecare terbaik menjaga mata dengan berkesan. Mungkin juga boleh say bye bye pada cermin mata dan kanta lekap lepas ni. Lagi satu apa yang Fiza suka sebab boleh segarkan mata yang penat ni.

Kalau ada masalah mata seperti rabun, silau dan sebagainya, Jangan pernah rasa rugi untuk mencuba malah akan rasa seronok dengan kesan yang bakal korang dapat. Kesannya korang akan dapat pulihkan mata korang tu.


Kalau ikut petua lama nak  pulihkan mata rabun kena banyak makan lobak dan rajin tengok permandangan hijau. Tapi rajin pulak nak makan lobak tu dan mana pulak nak dapat pemadangan hijau setiap hari sedangkan rumah di bandar ni kurang pemandangan hijau. So lebih mudah ambil Tri Gold Eyecare ni.

Jangan risau ianya selamat di ambil. Ibu mengandung, ibu yang menyusu anak pun boleh ambil sebab ia mengandungi buah-buahan dan herba sahaja,

Sebotol boleh tahan dalam 10-12 hari bergantung pada penggunaan. Jika masalah mata teruk, di sarankan ambil 4 sudu sehari. 2 kali pagi sebelum makan dan 2 kali malam sebelum tidur.

Untuk mereka yang ada power cermin mata tinggi kena ambil produk ni dalam tempoh yang lama sikit di samping jalani latihan fokus mata setiap hari. Tapi untuk mereka yang power kecil macam Fiza inshaAllah akan nampak kesannya jika di ambil secara teratur.

Antara kesan pengambilan Tri Gold Eyecare dapat mencerahkan penglihatan mata rabun jauh mengurangkan lingkaran gelap bawah mata mencantik dan melembabkan mata yang lesu Sesuai untuk Masalah mata berair Melegakan masalah gatal mata ( resdung ) Hilangkan masalah mata kering sembuhkan masalah mata merah Pulihkan masalah Rabun malam.

Bukan cakap kosong je, ini antara testimoni yang telah berjaya.

Boleh tengok juga video testimoni dan kesan pengambilan Tri Gold Eyecare

HARGA 
Sebotol RM45/49ss (Tidak termasuk kos pos)
3 botol RM135/140ss (Tidak termasuk kos pos)

Kalau nak lagi jimat, boleh beli sekarang dengan harga PROMOSI ni
3 BOTOL RM120/130SS


Pastikan beli yang original.


Jika ada masalah mata atau sebarang soalan boleh join group 
Fanpage : Ubati Masalah Rabun Mata - TriGold Eyecare
https://www.facebook.com/Trigoldbeuaty
https://www.facebook.com/LegacySecretTrading?ref=br_tf

instagram: @ubat mata 
hashtag: #trigoldeyecare

Jom rawat mata @_@ dan dapatkan mata yang sihat dan cantik

13 comments:

  1. Boleh cuba nie...thanks share the info... :)

    ReplyDelete
  2. Assalammualaikum and Hye :)
    Saya sedang mencari sponsor :)
    Tiada syarat dikenakan :)
    Sudi tak nak sponsor? :)
    Sebarang detail bolehlah ke blog saya http://sweethotlovers.blogspot.com/2015/03/pencarian-sponsor-contest-wear-it-right.html :)
    Jika sudi, sila komen di entri tersebut. Syukran jiddan. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumussalam..ok nanti saya check ye..Terima Kasih sudi singgah sini

      Delete
  3. haa ni sesuai utk akk..
    akk rabun dh tahap teruk..
    huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. elok sangat tu kalau akak cuba Tri Gold Eyecare ni

      Delete
  4. Kak lya pon rabun jugak ..blh cuba yg ni kot nnt..

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.