Hadiah Dari Blogger Sunah Sakura

Tiba-tiba dapat whatsapp dengan sekeping gambar bungkusan pink atas tembok rumah. Kalau whatsapp begitu maksudnya dari courier lah. Siapa lagi. Memandangkan saya tak ada shopping apa-apa, saya syak bungkusan dari seorang blogger nun jauh di selatan Johor.

Di bungkusan tak ada pula nama penerima. Dah buka baru tahu hadiah dari blogger Sunah Sakura rupanya! Betullah bagai yang dijangkakan.

Buka-buka bungkusan nampak kotak putih yang comel lagi cantik ni. Kotak barang kemas atau accesories lah gitu. Atasnya ada hiasan crown berbatu bling bling. Automatik nampak eksklusif.

white jewellery box

Kotak dia pun dah buat hati kita berbunga-bunga tau. Inikan pula bila tengok dalamnnya yang ada macam-macam benda comel dengan sekeping nota.

Terharunya lah bila baca nota ni. Harap tahun ni dapat berikan sokongan super strong lagi. Mood masih kelaut dalam belum jumpa jalan balik ke darat.

Dalam kotak comel ni ada keychain yang sangat cantik. Dalam satu keychain ada crystal beads, velvet tassel dan juga aluminum plate dengan kata-kata,
A true friendship is a journey without an end

white jewellery box

Selain keychain, teruja tengok cincin bertatahkan batu berwarna merah. Cantiknya! Ngam-ngam muat jari manis. Tak payah adjust dah walaupun jenis adjustable.

red diamond ring

Masih tak boleh move on dengan keychain ni. Rasa sayang nak guna. Simpan buat kenangan je boleh kan.

keychain with crystal beads velvet tessel aluminium plate

Kotak ni bukan sekadar cantik tapi sangat berguna. Macam wajib ada 1 untuk simpan accesories macam brooch, cincin, earings, gelang, rantai dan sekeluarga dengannya. Belakang cermin ada partition lagi untuk letak bermacam-macam accesories yang sesuai.

white jewellery box

Bila ada partition banyak ni, senang lah nak mencari barang-barang yang diperlukan. Kann...
Terima kasih Blogger Sunah Sakura! Kita suka sangat hadiah ni. Crystal beads tu business beliau, kalau nak beli kena terjah shopee SunahSakura's Craft.

Sebelum ni pernah dapat bangle gelang crystal beads pink dari blogger KakRet dan juga gelang crystal beads amethyst dari Kak Dana. Dua-dua hasil tangan blogger Sunah Sakura. 

Terima kasih juga berikan sokongan super strong untuk blog saya juga. Ada masa saya singgah ke sana lagi. Terima kasih sekali lagi berkongsi rezeki. 
Semoga CikSun dilimpahkan rezeki yang melimpah ruah seluas lautan, rezeki yang tak pernah berhenti mengalir seperti air zam zam yang tak pernah berhenti mengalir ke seluruh pelusuk dunia. Aamiin..
Jomlah singgah Blog Sunah Sakura! Wajib singgah, macam-macam cerita ada.

10 comments:

  1. Allahu..alhamdulillah..terima kasih Fiza atas doanya! Terharu baca! Thanks tau banyak support blog akak! Moga doa-doanya kembali kepada Fiza juga...ameen!

    ReplyDelete
    Replies
    1. آمِيْن يَا رَبَّ العَالَمِيْنَ...
      sama² kasih :)

      Delete
  2. congrats!!! wah..cantiknya hadiah...

    ReplyDelete
  3. Tahniah Fiza 👏🏽
    Memang cantik sangat keychain tu 😍

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah..terima kasih kak Ujie.
      Sangat² cantik hadiahnya.

      Delete
  4. MasyaAllah cantik sgat kak.. Tahniah..

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.